středa 18. května 2005

Co mě zaujmulo....

a dala jsem dál
Tuhle mi přišel mailem hezkej řetězák...já osobně řetězový dopisy přímo nesnášim a na zprávy typu "...tak nikdy nezažiješ skutečnou lásku!!" reaguju akorát slovy TO URČITĚ ,tenhle mě zrovna zaujmul a vrhla jsem se na jeho vyplnění moje odpovědi zněly zhruba takto :
Zkopíruj (ne přeposlat) tenhle řeťezový e-mail a vytvoř tak nový e-mail, který pošli. Změn všechny odpovědi tak, aby odpovídaly tobě. Potom to pošli všem lidem, které znáš, VČETNE OSOBY, KTERÁ TI TO POSLALA! Pointa spočívá v tom, že se dozví hodne neznámých věcí o lidech, které zná. **Nezapomen to poslat tomu, kdo to poslal tobě** 1. JAKOU BARVU TALÍRU MÁTE V KUCHYNI? Bílo-modrý (ty se špatně rozbíjej ) 2. KTEROU KNIHU PRÁVE ČTEŠ? mno..Runy,Já robot,Egypťan Sinuhet,Zpráva ze záhrobí...mám pokračovat? ) 4. OBLÍBENÁ STOLNÍ HRA? Nevim,neznám ...ale dřív Scrabble (moje první hra byla docela zajímavá,hráli jsme s kamenama vytvořenejma ze skořápek vajec ano,můj nápad ) 5. OBLÍBENÝ CASOPIS? Topdívka...není nad pravidelnou měsíční zásilku stupidních keců a rad pro zmatené náctileté 6. NEJMÉNĚ OBLÍBENÁ CHUŤ no...na nechutnosti je trochu brzo... 7. CO TE NAPADNE JAKO PRVNÍ, KDYŽ SE RÁNO VZBUDÍŠ? Jééé,to je zas krásnej den...schválně,koho vytočim jako prvního 8. OBLÍBENÁ BARVA jen červená to může být,trala la la lala 9. NEJMÉNE OBLÍBENÁ BARVA? všechnyu smutný a temný barvy 10. KOLIKRÁT NECHÁŠ ZVONIT TELEFON, NEŽ HO ZVEDNEŠ? mně nikdo nevolá ) 11. BUDOUCÍ JMÉNA TVÝCH DETÍ? Lilian a Trillian, holčičky dvojčata 12. CO JE V ŽIVOTE NEJDULEŽITEJŠÍ láska ...zdraví...dobrá nálada 13. COKOLÁDA NEBO VANILKA? Vanilka,čokoláda se blbě pere 14. MÁŠ RÁD(A) RYCHLOU JÍZDU? na kole jo není nad to,když člověku drkotaj zuby,vítr fučí jak o závod... 15. SPÍŠ S NEJAKOU PLYŠOVOU HRACKOU? Jo, s králíčkem,co jsem dostala 17. JAKÉ BYLO TVOJE PRVNÍ AUTO takový hezký.. vytuněný...v Need for Speed Underground 18. KDYBYS MOHL(A) POTKAT NEJAKOU OSOBU, ŽIVOU ČI MRTVOU, KTERÁ BY TO BYLA? Chtěla bych potkat člověka,co vymyslela karamelový větrníky (zakroutila bych mu krkem,norma na to dlouhá jak prase ) 20. ZNAMENÍ A DEN NAROZENí štír, 19.listopadu 1988 21. JÍŠ BROKOLICI? teoreticky ano,prakticky už nikoliv 22. KDYBY SIS MOHL(A) VYBRAT JAKÉKOLI ZAMESTNÁNÍ, KTERÉ? zakázková výroba dortů a zákusků (vybírala jsem,až jsem dovybírala.. ) 23. BARVA VLASU? špinavoblond (příští nápis na triko plánuju "Blond,ne blbá" ) 25. OBLÍBENÝ FILM? Skála,Moulin Rouge,Mrazík 26.MÁŠ SPRÁVNÝ PRSTOKLAD? koho? nemám 27.CO SE SKRÝVÁ POD TVOU POSTELÍ? no,já civilizace vzniklé v návalech prachu pod mojí postelí radši nezkoumám 28. OBLÍBENÝ SPORT KE SLEDOVÁNÍ? jakkejkoliv,kterýho se nemusim účastnit 30.ČEHO SE NEJVÍC BOJÍŠ? vlka,čerta a výpadků internetu 31. ŘEKNI NĚCO PĚKNÉHO O OSOBĚ, KTERÁ TI TOHLE POSLALA pěkného? No nevim nevim... ale ne,je to super holka,se kterou jsem už zažila tolik legrace jako s nikým...opakovááát 32. KDO TI NEJPRAVDĚPODOBNĚJI ODPOVÍ? někdo,kdo nepovažuje řetězáky tohohle typu za blbost... 33. NEJSPÍŠ NEODPOVÍ ten,komu jsem to neposlala 34. OBLIBENÉ CD? Soundtrack Gone in 60 seconds 36. KECUP NEBO HORCICE? Kečup...ta barva,ta barva 37.HAMBURGER NEBO HOT-DOG Hot-dog...k psům mám přecejen blíž než ke krysám 38.OBLÍBENÉ NEALKO síla přírodního hořčíku aka Magnesia! (popravdě ji nesnášim,ale když matka už nic jinýho nekupuje... ) 39.NEJKRÁSNEJÍ MÍSTO KTERÉ JSI NAVŠTÍVIL asi to bude znít trochu líně,ale za nejkrásnější místo,co jsem navštívila považuju naši střechu nádhernej klid,vánek,ten výhled... No,pokud jste se dočetli až sem,tak bych měla technickej dotaz,a to,jestli jste se o mně dozvěděli něco novýho...

4 komentáře:

  1. jo, dozvedel :D ze pijes Magnesiu :D
    A ze Ja, Robot citas uz pol roka :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně, že dozvěděla. Například chceš jednou mít taky dvě děti dvojčata jako já :) Jak se ti líbí Sinuhet? Taky jsem to četla, je to hrozně dobrá kniha.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No, já ti volám a necháváš to zvonit dlouho... :-i :))

    OdpovědětVymazat
  4. teda já si pamatuju, jak jsi toho Egypťana četla ve škole a furt jsi nadávala, že čteš jednu a tu samou stránku už popadesátý (snad to nebylo kvůli špatným podmínkám :-i), se nedivim, že to ještě čteš :-i :D

    OdpovědětVymazat