čtvrtek 21. dubna 2005

Buď se mi to jenom zdá....

nebo klávesnice přežila čištění
Bohužel,neznamená to postup v mé šikovnosti správným směrem,ale fakt,že v perfektním (ehm,co všechno nefunguje?) stavu vydržela jen díky tomu,že jsem provedla pouze povrchové čištění Zábava docela byla,že jsem se během zmíněného snažila komunikovat,takže to probíhalo zhruba tak,že jsem měla v každý ruce jednu špejli a jak magor jsem psala špejlema A tady už je ukončeno rozebírání :
A už skládám (teda jak na to tu tak koukám zblízka tak to zůstalo pěkně zaprasený ..no nic )

samotný skládání proběhlo hladce (blond,ne blbá ),nicméně pak mi zbylo pár kláves,co patřej pod Enter a za žádnou cenu se tam nechtěly nějak naskládat (vědět co která dělá,šlo by to líp ).Pak se mi to tam naštěstí podařilo nějak narovnat ( to ty moje geniální kombinační schopnosti ),takže vše funguje (zatim ) a klávesnice se (zatim ) nadále těší dobrému (haha ) zdraví

5 komentářů:

  1. tentokráte jsi se nebouchla mezerníkem do čela? :-i :D

    OdpovědětVymazat
  2. He :D taky musim tu svojí jednou rozebrat :)) (to říkám už půl roku ... :-i :)) )

    OdpovědětVymazat
  3. Nebolo by jednoduchsie kupit novu klavesku za 90 kacek? :-i

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jimi: ne,jelikož k týhle mám silnej citovej vztah :D a btw.má moje drobečky :-i :))
    (a ještě jedno btw. po čištění nějak vynechává mezerník a levej shift :DD)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam sice novou, ale brzo ji to taky ceka :)

    OdpovědětVymazat