pondělí 11. dubna 2005

Hurááá,inventurááááá

sice to bylo před týdnem,ale stálo to za to
4.4.2005 Pondělí mělo být,aspoň jak jsme se domnívaly,zprvu kvůli inventuře v obchoďáku dnem volna (nemusím bejt u všeho,že ),nicméně toto bylo zamítnuto,že jim máme přijít pěkně pomoct ,takže jsem ráno někdy po pátý celá nadšená ()začla vstávat.Ale k něčemu to bylo - zjistila jsem zajímavou věc...když ve snaze zamáčknout řvoucí budík zmáčknu hlavu kočce,nepřestane to pípat No,v obchoďáku mě mezi dveřma doslova srazil dav brigádníků,co odcházel z noční ( to by mi mohlo bejt ukradený,za padesát kaček na hodinu tam celou noc počítat zboží ) Poté,co jsem se protlačila k šatně,tak jsem se ohodila do svého slušivého úboru (někdy se vám musim vyfotit ) a vydala jsem se na plochu..tam to vypadalo dost dobře - všechny regály byly rozdělený pruhama izolačky na díly a očíslovaný.. a mezi nima poletovali brigádníci a počítali jak mourovatý..joo,to byla nádhera jen koukat V samotný pekárně jsem byla vyslána mejt stroje,tak jsem se do toho pustila (jo,sedla jsem si na paletu naloženou pytlema mouky,šmrdlala jsem hodinu ten stroj na jednom místě a poslouchala jsem debatu o superstar,co se ozývala ze skladu /hezký bylo to "teda ta bloncka,co tam minule tancovala,ta byla k nakousnutííí ..hlavně ty její ko...prsa " dodělala to následná tichá debata,zda jsem obarvená nebo ne ) Po chvíli se zapojil i ten nagelovanej metrosexuál (to byla snaha přiblížit jeho vzhled,jinak mu říkejme šéf ).Jeho zapojení spočívalo v tom,že se oblík do pracovního (samozřejmě perfektně sedícího )oděvu,poletoval za mnou po pekárně a nahazoval mi za záda další a další úkoly No,pak naštěstí "odbila" desátá (nenápadné,jdu k lekáři a vypadnu o takovou věčnost dřív než jsem objednaná ),takže jsem se honem spakovala a vyrazila jsem pryč. Né že by ta rychlost byla podmíněna tím,že jsem šla k doktorovi (jak bych vám ho jen popsala...myslim že spojení "Není to nejhorší,ale hodně se to k tomu blíží" leccos napoví ),ale tak nějak už se mi tam tak nelíbilo (ehm,ono se mi tam někdy líbilo? ) U samotnýho lékaře to fakt stálo za to,protože nejdřív mě nechal hodinu,58minut a 23 sekund čekat v čekárně (nic na tom,že jsem byla objednaná ),přičemž většinu času jsem strávila tím,že jsem soupeřila se sovou na obrázku,kdo vydrží upřenější pohled,nicméně pořád vyhrávala ,pak když jsem se značně rozveselená dostavila do ordinace (to už byla hysterie ) Po pozdravu a mým značně zhnuseným pohledu na jeho osobu jsem se posadilo a vedli jsme následující pro mě opravdu vtipný (nebo jsem byla už moc vyřízená )hovor : "Kolikrát jste použila Brycanyl ?" (takovej sajrajt,co mám mít kdybych se náhodou dusila ) "Noo,ani jednou...protože ho nemám " "Musíte ho mít " "No to sice možná musim,ale nemám " "Bože.. " (kdybych byla nevychovaná,tak bych mu řekla,že si taky myslim že je pěknej ....(censored ),ale přecejen...) No,pak protočil oči a pustil se do psaní zprávy.Jelikož jsem si to nechtěla nechat ujít,tak jsem se přesunula blíž a zírala jsem (taky to mělo důvod,abych něco slyšela - on mluví hrozně potichu a já ho neslyšim..ale vždycky dělám,že ho slyšim,aby to nemusel opakovat a já už mohla vypadnout...akorát je to horší,když se mě na něco ptá Velmi jsem se pobavila ve chvíli,kdy se mě zeptal,zda se hejbu...s klidem jsem pravila že jo,což on ovšem korunoval slovy,co napsal : Sportuje,má dostatčnou fyzcikou námahu. (copak ty překlepy,to by se přežilo,ale ten obsah tý věty...) No,přešli jsme dál do mé né zrovna oblíbené fáze... svlíkla jsem se do půl pasu a on mě začal vyšetřovat (trochu to připomínalo scénu ve filmu Slečna Drsňák - jak tam hrdince těsně před tou promenádou v plavkách strká do podprsenky ty vycpávky...takový podobný ksichty jsem dělala ) No,pak mě už nastěstí propustil,takže jsem vyletěla dveřma a zdrhala jsem (když už mám tu dostatečnou fyzickou námahu ) na autobus... Tím den sice nekončil,nicméně já po práci vypínám,takže jak to bylo dál fakt nevim

3 komentáře:

  1. Ja mam za sebou 4x kurz prvej pomoci, mozem ta tiez prehmatat? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. teda když pominu to, že jsi se divila, že se bavili o tom, jestli seš odbarvená či ne, tak ti jen tak lehce připomenu, že jsi se mě na to taky zeptala, když jsme si sedli ve škole spolu..;D
    btw. ještě tak k tomu doktorovi.. já už asi po padesátý slibuju, že při příští návštěvě dodám jakýsi papíry, co jsem prý někdy měla obdržet :-i :D

    OdpovědětVymazat