neděle 17. dubna 2005

Další dort

a tentokrát jsem dokumentovala i postup
Bratřík za mnou včera přišel s žádostí o dort pro svou budoucí tchýni (je to učitelka na prvním stupni ).Toho jsem se já okamžitě chytla a pustup byl zhruba následující :


Začala jsem tím,že jsem namíchala barvičky. Tohle je moje levá ruka (mám takovej blbej zvyk,že tu barvu zkoušim na ní )...to by mě zajímalo,kdy to půjde dolůůů


Upeče se korpus (sice né sám,ale upeče ) a pak se vezme a plácne do hromady kytiček vedle BttF u počítače,protože v kuchyni není místo


Ukázka využití zbytečně prázdného místa u cdček


Pak se zadělá modelovací hmota (hádejte,proč jí mám tolik.. protože mi jí celá rodina CHODÍ ŽRÁT )


Jen tak mimochodem...motanice,kdybyste nepoznali


Tak...a teď si ještě vzpomenout,co je co


Todle je ta chvilka,kdy se dort rozkrojí,vršek se hodí na Incikovy zlatý stránky (nemaj se tam válet ) a začne se promazávat



---------
Tady je dlouho ta chvíle,kdy jsem tak zažraná,že zapomínám fotit ---------
Nějaký prázdný


No,teď tam taky něco chybí ...aha,listy


Tak,hotovo Teď chci jen vidět,jak to přežije cestu,když to pohromadě drží jen silou vůle


5 komentářů:

  1. Treba se ta uca spokoji s fotkou :-i
    Ale jinak je to krasny jako... snad sa to da prirovnat len k tebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem říkal :-) Jseš geniální a děsně šikovná :-)
    2Jimi: nepodlejzej :D

    OdpovědětVymazat
  3. A ta 'motanice' by se dala taky vyuzit dekorativne. Ma to naboj.

    OdpovědětVymazat
  4. Je srandovni, jaky se kolem tech nozicek udelaly krticince. Tabule bude asi dost ohrozena tim prevozem... Ha! a zidlicka nema zamyslene operatko. Ovsem ty ruze jsou super. Ty by v te skole fakt mohly takhle byt.
    Tentokrat me to laka. Musim uznat, ze na marcipanovy ruze mam chut dycky:o)

    OdpovědětVymazat