úterý 12. dubna 2005

Ó jak já zbožňuju rodičáky..

teda když po nich mám všechny kabely k pc
Měsíc se s měsícem sešel a přišel čas na další rodičák.Jelikož všichni víme,jak to minule dopadlo,čekala jsem na mámin návrat lehce znervózněná .Dosti se na tom i podílel fakt,že jsem dopoledne zjistila,že mi ta chemikářka dala ze ZPV na lupen TROJKU (no,vzhledem k tomu,že jsem si skoro jistá,že mi to zhoršila kvůli tomu "Drzýmu frockovi",kterým mě nazvala minulou hodinu,předem jsem to napsala mámě /nebo to byla snaha nenavalit to na ní všechno najednou?? / se žádostí,ať ty známky ověří ) Každopádně byste nevěřili,s jakou rychlostí jsem měla uklizený nádobí a pokoj Pak už jsem jen se slovy "To ani nemá cenu zapínat :]" smutně koukla na pc a vydala jsem se čekat na matku. Fakt,že když jsem jí zdravila z okna,neodpověděla,mě lehce vyděsil No,mamča dorazila nahoru...já jsem jen tak vyděšeně vykoukla od ledničky,kde jsem se bezúspěšně schovávala () a vydala jsem se teda k ní...maminka se usmála,objala mě,dala mi pusu a řekla : "Tady máš pusu za to,žes měla jediná z celýho učňáku vyznamenání ." pak se tak odtáhla a dodala " a tady máš přes hubu že už ho nemáš!!" No,pak jsme si začli povídat o tom,co na rodičáku zjistila...poté,co jsme se svorně shodly,že chemikářka je špatná paní () jsme si sedly a já jsem věděla,že tentokrát kabely budou (sice když mi matka večer zasedla pc a já jsem jí prosila,ať mě tam pustí,tak pořád říkala že ne,že ho mám zakázaný ,ale to je jen detajl,hlavně že mě tam pustila ) so,třikrát hurá všem rodičákům,který přežilo moje tělo i vybavení počítače bez úhony

1 komentář:

  1. No vidis, tiez ti musim dat pusu za to vyznamenanie, to sa len tak nevidi :-i

    OdpovědětVymazat