sobota 16. dubna 2005

Tak todle,to jsem ještě nežrala

nevíte co znamená kterej smajlík? Mrkněte na tento "inteligentní" výklad
Ve svém diáři Pro holky a kluky (to nechtějte vědět,na co jsem to přepsala ) jsem před časem na poslední stránce objevila výpis smajlíků a jejich výklad.Bohužel mi scanner a skleróza zabránily ukázat je dřív,ale právě teď máte jedinečnou šanci zjistit,co co znamená (tu počmáranost a poznámku napravo ignorujte )
Jooo,už jsem velkááá holkááááá

8 komentářů:

  1. :DD teda jednou jsem omylem napsala :-(), ale rozhodně jsem tím nemyslela "jdu pařit, jsem namalovaná" :D :D
    já ci taky takovej diááář :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tak klamem :-7 az z toho slintam :-8 ... btw co tak pouzit aj ostatne cisla? :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. jimi: né že bych byla detailista, ale nemá to být náhodou ostrý s neboli - ß :-i :D

    OdpovědětVymazat
  4. 2onlinka: ne, že bych byl detajlista, ale to teda není ß ;) Když si pořádně prohlídneš ten font, tak to je B jak vyšitý :-i Ale nebuďme detajlisté, že :-i :)) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to osmicka a ticho tam vzadu :-i

    OdpovědětVymazat
  6. blbej font :-i, ale osmička to není :-P :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  7. né že bych byla detajlista,ale není to úplně jedno? :-i :DDDD

    OdpovědětVymazat