sobota 2. dubna 2005

Mravenčí dort

všude samej mravenec
Jelikož měl minulý týden bratřík dvacetiny,matinka dneska v rámci oslavy upekla dort,jakože mu ho večer dá.Poté,co se vyskytlo pár překážek (já osobně považuju fakt,že chybí 50% surovin za detail,ale máma to brala jinak ),takže dodělat ho zbylo na mě Konečný nápad dost ovlivnil fakt,že když jsem ráno umístila dort do spíže a odpoledne ho vytáhla,byl lehce (hodně přehánim ) prolezlej mravencema (no,tak když už jsou vevnitř,tak musí bejt nějakej i zvenku,logický,ne? ) To,jestli bude dort bratrovi vyhovovat za mě vyřešil otec u večeře otec: "Jíš rád mravence?" bratr: "Ne" otec: "No,vono ti ani nic jinýho nezbyde " tak a teď už samotný skvost :


teda tak úplně mi to barevně v světle žárovek nevyšlo (dort by měl bejt zelenej /ehm,co to v technologii říkala učitelka o vhodnosti barev? / a ten mravenec je nafialovělej,ale detail,ne? )

3 komentáře:

  1. Je to dost dobry. Akorat na to nejak nemam chut. Snad proto ze ten mmravenec je jak zivej. Asi bych se zblaznil dyby na me zacal mrkat:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Klobuk dole, vazne som si nepredstavoval ze to spravis az takto verne :-))

    Aj ked ono predsalen asi viac zalezi na chuti, ne? :-i

    OdpovědětVymazat