čtvrtek 28. dubna 2005

Zpátky v Hypernoze

tradičně nestíhám nic než zapisovat drobné postřehy
Během tohoto týdne plného práce jsem zaznamenala pár těchto velmi zajímavých poznatků:
1.Když lehce rozčílim Lenku nevhodnou poznámkou na téma její přítel,udeří mě po obličeji prvním,co bude mít po ruce. Krize přijde,když první,co má po ruce je syrová sedmizrná bageta .

2.Když jí o chvíli později naštvu tím,že jí účes vylepším moukou,udělá něco,čímž zapříčiní následující rozhovor: "Ty voe,ty máš ucho plný mouky!!" "No neřikej" (a pak že já,JÁ jsem nějakej kazisvět )

3. Lehce zatuhlý nugát silně připomíná něco méně poživatelného.To mi ovšem připomíná můj oblíbený joke "...Vypadá to jako ho_no,voní to jako ho_no,chutná to jako ho_no, no eště že jsem do toho nešláp."

4.Rozhodně mě nenadchne věrnostní program Hypernovy,jak slibují v reklamě,co xkrát denně pouštěj.Mě totiž totálně doslova se_e už ta reklama. "Takže znáte věrnostní program Hypernovy?" " Za každou utracenou stokorunu dostanu na pokladně jeden bod a za dvacet nasbíraných bodů si můžu koupit jednu z pěti keramických zapékacích mís se slevou.""Správně.Věrnostní program Hypernovy nadchne i vás."

5.Rozvinula jsem teorii,jak dlouho vydrží jedno triko při absenci jednorázových zástěr.Za předpokladu,že bych ho nosila normálně,pak obráceně a pak po obou stranách po převrácení naruby,tak čtyři dny.Za předpokladu,že bych pak jela další kola tak klidně celou praxi.

6.Když v zázemí u automatů na pití přidělají ceduli s nápisem "neškrábejte mince o zeď,automat nebere mince váhově odlišné.", škrábou zaměstnanci do zdi pod cedulí. Objeví -li se pod už zmíněnou cedulí nápis "Bude -li docházet k dalšímu poškozování stěn,budou oba automaty odstraněny!",zaměstnanci škrábou do zdi nalevo od cedulí.

7.Mezi podmínky ke smažení koblih patří mít celoobličejový štít,oděv zakrývající především paže a rukavice. Třetí podmínku jako jedinou splňuji. I když...oni nemají na mysli ty igelitové,že?

8.Na plničku si brigádník dle mých skromných výpočtů vydělá za 154,88372093023255813953488372093 hodin,zatímco učeň oškubávaný školou za 1332 hodin. (a btw. to tam pořád nikdo nenapsal )
To bude prozatím vše.Zítra,pokud přežiju ten nával emocí z toho,že v Hypernově končím,zapíšu

5 komentářů:

  1. asi to tam budeš muset napsat ty :D :-i
    btw. to jako končíš v hypernově celkově, nebo se raduješ z víkendu? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem kolikrát uvažoval o tom, jak ty reklamy a ty pošahaný písničky snáší zaměstnanci těch marketů. Mně to dokáže vytočit i jako obyčejného zákazníka, který se tam zdrží maximálně půl hodiny... :]]

    OdpovědětVymazat
  3. Toto by sa naramne vyjimalo v reader's digest :-)) Ale vazne, tam je kopec takychto veselych poznamok, ja by som to tam poslal, ale ako ta poznam teba ani nehne ;-) :-))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Onlinka: celkově :D
    4miira:můžu tě ujistit,že špatně :)) ale kdyby ses mě zeptal,co bude v dalším čísle dětskýho časopisu Bertík tak ti to jsem schopná odříkat ;DD
    nejbrutálnější ale byla ta s Vydrou,co zval na Kameňák III. "Huááááá slyšíte mě v Hypernově?...blablabla" to jsem dycky v celou se strachem čekala až to zas pustěj :)))
    4Jimi: no,nehne :D

    OdpovědětVymazat