čtvrtek 14. dubna 2005

Leze na mě léto ...

a taky abyste věděli,jak momentálně vypadám
Tak jsem se nějak včera vydala s maminkou na nákupy oblečení (jen její přítomnost zabránila,abych zase vyvázla s dvaceti třema metrama šňůrek na dělání kytiček ) a po zdlouhavém (zajímavé,teď už nevybírám oblečení podle střihu nebo tak,ale jen podle barvy ..buď nějaká hodně veselá nebo bílá /jakožto polotovar pro další tuning / jinak nekupuju ) procházení obchodů jsem vyvázla s růžovejma sandálama (viz.předchozí poznámka ) a super červenejma šatama .K tomu jsem si na přání narazila klobouček a dopadlo to takhle : Pohni,léto,ať mi v tom na ulici není taková zima

11 komentářů:

  1. Nádherný vlasy. Doufám že si je nezničíš barvou nebo něčím podobným. Byla by to škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, stelesnena krasa ;-) Mno.. a kde je ta profilova fotka? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. karkulka.jpg.. tos vystihla dokonale ;D btw. ty náramky máš zakázaný i doma? :-í :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je teda rudy:o) Budu muset ubrat monitoru barvy, aby se mi nezblaznil.
    Hlavne bacha na byky. A krocany.

    OdpovědětVymazat
  5. krasna?...prestante hulit ty svinstwa a vylezte ven vod pocitacu. Na ulici, kde sou vopravdu hezky holky

    OdpovědětVymazat
  6. Pepe, co tady delas? Proc uz nejsi na ulici?

    OdpovědětVymazat