sobota 25. února 2006

Deník horizontální pracovnice, I.díl

odjezd
Krásné ráno, sluníčko prosvítá žaluziemi a já se povaluju na posteli, relaxuju a poslouchám rádio. Sněhové zpravodajství. "Takže pokud nemáte co dělat, vyražte na hory!" Blbec . "...a v Peci pod Sněžkou máme krásných 110cm sněhu." Děkuji vřele, až se potáhnu do kopce k Horizontu s krosnou těžkou jak kráva, ocenim to .
Sluníčko stále krásně svítí, vstávám a pouštím se do úklidu pokoje. Zakonzervovávám peřiny do postele, kytky umisťuju k oknu, vytahuju jim jinak celý rok zatažené žaluzie (špatně snáším přímý sluneční světlo). Hotovo. A teď už jen čekám. A čekám. A nudím se. Tak co o Peci (zvláštní, nejprve píšu do kolonky z nepochopitelných důvodů Police nad Metují ) říká mapa?

A někde v týhle záplavě modrejch paznaků zkejsnu. A abych se přiznala, bude to bez Egypťana Sinuheta. Po dlouhém váhání nad už tak těžkou krosnou jsem uznala, že bych si radši ukousla nohu než to četla , takže jsem do batohu vhodila pouze 700stránkovou Řeku Bohů, Květy zla a tím jsem končila.
Čas se krátí, odcházím. Tak se tu mějte, nezlobte, podle možností se ozvu . A 9.března dopoledne jsem tu jako na koni . A teď už fakt jdu, za třičtvrtě hodiny mi totiž jede bus. Connex ti sedne. Tečka.

5 komentářů:

  1. Třeba budou jednou hlásit: "...máme strašlivých 110cm sněhu, což mnohokrát hlasitě oceníte, až se tím sněhem potáhnete do kopce s krosnou těžkou jako kráva." :-)
    Jo a Connex je předraženej. Aspoň teda co s nim jezdim já.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nech ti aj nadalej slunicko sviti ;-) Len rozmyslam, ako by som mohol zlobit :-i :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěl bych vidět, jak bude 9. března dopoledne TADY, když bude se mnou v Broumově :-i :-)) Už aby to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. v Polici nad Metují je daleko líp jak v Peci ;-) akorát 110 cm tu asi teda nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  5. v Polici nad Metují je daleko líp jak v Peci ;-) akorát 110 cm tu asi teda nemáme :-)

    OdpovědětVymazat