čtvrtek 23. února 2006

Odvolávám,

co jsem v pondělí řekla.
V pondělí jsem se před odchodem do tanečních radovala, že na zmíněné hory nejedu. A dneska jsem vyfasovala papíry, zápisník BOZP a jsem tam odeslána. A proč? No, to je na delší povídání, ale i tak vysvětlím. Pokud nemáte chuť znát kompletní situaci, přeskočte následující odstavec .
Abych začla úplně úplně od začátku, Řízková byla předminulou praxi na horách s Ajsem, jedním spolužákem a jednou prvačkou, Sárou. Ajs se tam s ní dal dohromady, Řízková se s ní zkamarádila, vrátili se do školy. Řízková ovšem není v poslední době moc oblíbená, protože měla divný období, všechny nás "fuckovala" a byla divná. Není divu, že ji nikdo neměl moc rád. Teď se k nám snaží vecpat zpátky. Po návratu z té praxe se ale domnívala, že tomu dopomůže tím, že rozhlásí, že měla něco se zmíněným spolužákem. Ano, začalo se o tom spekulovat. Začalo se o tom hodně spekulovat. Zvláště v naší třídě na spoluzaci.cz se o tom spekulovalo. Někdo v tom šťoural, někdo bránil spolužačku a krotil ostatní (já) a někdo říkal, ať se to nechá bejt (taktéž já). Spolužačka tam po návratu z hor šla, přečetla si vše a naštvala se. Bez vyjímek na všechny. A výsledek? Rozhodla se, že se nám všem pomstí. Když Ajs ve třídě řešil s Anetou (holka jeho bratra) jak se pohádal se Sárou, Řízková šla za Sárou a všechno jí to řekla. A teď přešla na mě. Ví totiž, že jsem prosila všechno, co jsem viděla, abych tam nemusela jet.

Protože spolužačka, která mi slíbila, že tam pojede, protože tam zaprvé už byla a za druhé jsem jí řekla, že tam nechci a už něco mám, včera NÁHLE poté, co zjistila, že tam nepojede nikdo z naší třídy, takže tam bude sama, rozhlásila, že tam nechce jet, dostala strašnou horečku a až v pondělí jde k lékaři. Takže jedu já a smolík pacholík i s jelenem. A co já na to? Pokud jste viděli Pulp Fiction a vzpomínáte si na tu kouzelnou scénu, kdy Butch zachrání Marcelluse ze spárů těch dvou magorů a ptá se ho, jestli je v pořádku, moje odpověď je stejná jako Marcellusova. Jen u mě je to po psychické stránce .

8 komentářů:

  1. Odvolavam co jsem odvolal a vyhlasuji co jsem vyhlasil (c) Silene Smutna Princezna

    Ale ine som chcel - neber to tak tragicky - tak ci tak si tam raz ist musela, tak si to aspon odbijes skor. A na nejaku Rizkovu mozes hodit bobek, pac (ako sa spieva v parodii na Gangsta's Paradise s nazvom Amish Paradise) "she'll be burning in hell" ;-) (no vlastne v tom klipe je "he" ale bozat to)

    Takze drzim palce nech ti to utecie rychlejsie ako voda Dunajom v case povodni ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, fakt mila dívčina, skoro bych ji někam poslal. A to tu celý týden nebudeš. :(

    OdpovědětVymazat
  3. 2Gladiator: Kdyby týden :-( Zuzka bude pryč 14 dní :'(

    OdpovědětVymazat
  4. 2Incik: Tak to je fakt špatně, co takhle jí od tamtuď unést ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. 2Gladiator: Čoveče, to není blbej nápad :-D Jdeme na to! :-D

    OdpovědětVymazat