úterý 7. února 2006

Tatínku?

otcova hláška hodná zápisu
Včera večer jsem měla slabou chvilku. Velmi slabou chvilku. Nuda, přišel otec, ošklivý nápad na už jednou použitou provokaci. Já, hodná, milá, poslušná a slušná dceruška jsem za ním naklusala do koupelny, zaculila jsem se a ptám se:
"Tatínku, jak jsi spokojenej s mým sexuálním životem? "
dramatická chvilka
"No, byl bych radši, kdyby sis hrála s něčim jinym..."

Mám dost .

6 komentářů:

  1. Z toho vyplývá, že tě tvůj otec tajně pozoruje, když sexuálně žiješ! :-D Bacha na něj! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mala si mu odpovedat "s injekcni strikackou?" :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hrat sa napr. s honenim kaci....(na dvore)? Ci ako si to predtym napisala :)? Nakoniec tatko moze byt spokojny. Ako sa vravi, co sa nepouziva, to ...

    OdpovědětVymazat
  4. Nechtěl bych být v kůži tvého táty, moje nervy by to asi nepřežily :)

    OdpovědětVymazat
  5. 4Staon: je to se mnou snad nejaky strasny nebo CO? :-i :DD

    OdpovědětVymazat