středa 22. února 2006

Minulý týden jsem co...

samozřejmě cakeovala
Minulý týden jsem měla čtvrtek a pátek opravdu sladký. Dělala jsem dort podle už jednou dělaného a pak dort s traktorem. Abych se přiznala, tak jsem toho měla při dělání toho druhýho tak akorát dost, ale kvůli tomu to nepíšu .
Ten první měl být podle tohoto, ovšem když se podíváte na tu fotku pořádně a všimnete si té krabice, tak zjistíte, že ten dort je ve skutečnosti strašně malinkej. Tak nastal trochu problém, jak zaplácnout velkej korpus, ale nakonec to tak nějak dopadlo (kočky byly dvojnásobně velký ).


Zlatý hřeb tohoto dortu ovšem nebylo zaplacení , ale chvilka tak o půlhodiny později, co si ho známá odvezla. Tak si tak zírám do monitoru a najednou mi zvonil mobil. Nejdřív jsem nereagovala, protože to se děje tak jednou měsíčně, ale nakonec jsem si toho všimla a zvedla jsem to. Volala ona známá. "Hele, mám problém." Znejistěla jsem. "Jsem dojela domů, vylezla z auta, otevřela to a ty KOČKY NEMĚLY HLAVY!! " . Radu, jak to napravit jsem sice vydusila, ale bylo to tak tak .
A ten druhý? Ten taky šel. Blížil se den výroby a já jsem stále nevěděla, co má být nahoře, jen jsem věděla, že to bude pro dvouletýho kluka. Tak jsem šla za otcem, který to zprostředkovával (ten dort chtěl jeho kamarád).
"Tak co tam má teda bejt?? "
"Chceš citovat, co říkal?"
"Jo ."
"Říkal: "No ono je to celkem jedno, protože on to stejně porejpe a nechá..." " . Jako myslím, že na to zadání se mi to celkem povedlo .
.
Mám se ptát, co si myslíte vy?

10 komentářů:

  1. jo, zeptej se ;) :DD
    (kdyby to nebylo tak hezký, tak už sem tohle nepíšu a nechala bych tam jen první řádek.. páč mi to přišlo vtipný no :-i :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt myslis ze ten hosik pozna cislo 2? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Ten s traktorem je luxusni :))
    btw, uz jsem rikal, ze kejkovani je hrozny slovo? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobry! A co se jim stalo s těma hlavama? :-O
    Jimi: A myslíš, že pozná ten traktor? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tonik: Ty si nemal Tatrovku ked si bol maly? :D traktor je skoro to iste :-i ... to tam rovno mohla dat zraz Playmates a mrnousovi by to bolo asi putna :D

    OdpovědětVymazat
  6. Víš, že jseš strašně egoistická?
    Proč? Tu otázku jsi tam napsala schválně, abychom tě zase chválili, jak ti to jde, a že máš šikovné ruce.

    Takže až bude něco jako TV hledá SuperCukrářku, jsem první, kdo tě tam přihlásí. Muhehe

    OdpovědětVymazat
  7. Co to je? Jsem to poslal jenom jednou, a ono je to tu třikrát. Teda, ten system už blbne. Ale ona to velká ZuSka smaže, že. Díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Kocky maj pod sebou krasnou deku. A kdybych jako malej dostal ten s traktorem, byl bych v tu chvili asi nejstastnejsi decko na svete... dneska uz bych asi nejstastnejsi nebyl, protoze by me z toho bolely zuby :) ale chut bych na to mel porad stejne velkou, to jo.

    OdpovědětVymazat
  9. PS:abychom furt nechvalili - ta zelena deka u traktora me laka trochu min nez ta kocici... pripomina mi brokolicovou polevku (proti ktere teda nic nemam, ale na dortu bych ji mit nechtel). Konec kritiky.

    OdpovědětVymazat
  10. 4miira: nahodou, je suprovy :D
    4Tonik: tak nejak...upadly :-i :DD
    4Gladiator: vis, ze me spatne chapes? ;) ptam se vas na vas nazor i kdyby byl sebekritictejsi, nerozkazuju vam pochvaly ;)
    4Jarda:no, dneska jsem mela k obedu zapacenou brokolici a uz me to taky nejak nelaka :D

    OdpovědětVymazat