středa 15. února 2006

Slavili jste

Valentýn?
Včera přišel některými dlouho očekávaný svátek zamilovaných. Poletovaly sladké smsky, přáníčka a randící páry posedávaly v restauracích, chodily ulicemi a prováděli další různé aktivity, které nebudu rozebírat.
A já? Většinu večera jsem díky své nemocnosti proseděla u počítače, převrtávala titulky k Mrtvé nevěstě od jakéhosi anonyma a relaxovala jsem s pomyšlením, jaký to je pěkný večer.
"...zostala som celkom sama, sama na svätého Valentína..."
A příští rok? Příští rok bych k tomu prosila velkej pytel chipsů .

8 komentářů:

  1. Valentyn sucks :-) Ale bol som sa poprechadzat do nasho krasne zasnezeneho parku a spravil som si v snehu anjelika :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Neberme Valentýna tak vážně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů... Tak jsem právě dočetl všechny blognutí tady. Zabralo to nějakejch asi tak 18 hodin, ale stálo to za to. (Poděkuj miirovi a čtyřem věcem a všem, kdo si předávali štafetu až ke mně, za dalšího stálýho čtenáře.) Tohle je jeden z nejlepších blogů, co čtu.

    Jo a neslavil...

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jimi: a mel blond vlasky? :-i :D
    4Tonik: vitej ;) budes me informovat o svem naslednem psychickem stavu? 18hodin je MOC :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Valentýn je kryptofašisitckej :] Ale jako vyměknul jsem a aspoň kytku koupil :]

    OdpovědětVymazat
  6. Valentin je den ako kazdy iny. Len ho ludia beru trosku inac. Ved treba si vzdy nieco vymysliet. A tebe zuzi, cmuk na licko za vcerajsieho valentina :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Když těch 18 hodin rozložíš do 14 dní, tak to tak moc není... Jinak na psychickej stav to mělo vliv pozitivní, ale na fyzickej... křeče od smíchu jsou hrozná věc. ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  8. 2 anonym: Každý svátek je den jako jiný, jen ho lidé berou trochu jinak. Ale Valentýn mě příliš nebere :(

    OdpovědětVymazat