pondělí 20. února 2006

Huráááááááááááááááááááá!

asi mě úplně nepochopíte, ale i tak se o tu radost podělím
Moje radost je pevná a neotřesitelná.
Moje radost je nezměrná.
Moje radost je přímo úžasná.
Moje radost je tak skvělá, že se o ni s vámi musím podělit.
Ne, nejsem sjetá, jak hádáte , alébrž jsem zjistila prima věc.
Abych vás všechny uvedla do obrazu, jedná se o praxi. Praxi v Peci pod Sněžkou. Po dvouhodinové cestě busem jde o 14 dnů, který člověk stráví praxí v hotelu Horizont, načež se zbytek dne kope do...(všichni si jistě domyslíte do čeho ) nudou na ubytovně a pak jde spát, protože nemá co dělat. A to mě mělo čekat od následující soboty. Celé poslední dny mě kvůli tomu jímala deprese. A teď? Teď jsem zjistila, že tuto praxi tam NEJEDU!!! . Tu příští už sice ano, ale budu pozitivní - třeba do té doby umřu .

9 komentářů:

  1. tvůj optimismus mi chybí.. nicméně třeba tu prognózu naplním.. takže kdyžtak ahoj, měla jsem tě ráda, budu ti chybět :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj blondýnečko ! závím ti tvé mládí
    a tvé veselí, ale PŘEJI TI TO ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opovaž se! Bez tebe by byl ten život zase o kousek víc šedý, a navíc, by se nám stýskalo. Takže, žádné umíraní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Juch :]] Taky jsem celej štastnej :]]

    Ehm, kam to bude příště? ;]

    OdpovědětVymazat
  5. Sis mohla vzit s sebou lyze a misto kopani se do ... sis to mohla docela uzit ne? A vzit treba nekoho s sebou.

    OdpovědětVymazat
  6. 4miira: jakoze kam pojedu priste? No zase tam (po tom, co srazili vejplatu za hory o 1500Kc dolu uz tak nejak zmizel i posledni duvod, proc jsem tam trochu chtela jet :D) :) (pokud jsem to blbe pochopila tak vysvetli :)) )

    OdpovědětVymazat
  7. 4Jarda: jenze kdyz si vezmes, ze budu od sesti rano 8hodin poletovat po cukrarne a vypomahat v kuchyni, tak se obavam, ze pak uz budu za bezpohybovou aktivitu rada :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vezmi si Twister a pekne polam spolubyvajucich :DDD

    OdpovědětVymazat