středa 8. února 2006

Maturita?

No, proč ne
Dneska jsem po příchodu ze školy skočila (no, skočila...nejdřív jsem ležela v posteli a přemáhala únavu, načež jsem teda vstala, což bylo ovšem velmi nechutné ) na dělání dortu, kterej je určenej na čísi maturitní ples jako výhra do tomboly. Zadání celkem jednoduché, aby tam byla oranžová páska. Celkem se mi to líbilo, ve výrobě jsem (kromě včerejška, kdy jsme pekla korpus, připravila si všechny věci, zapla troubu a pak jsem zjistila, že nemáme jediný vejce ) neviděla žádnej problém, takže výsledek...(kromě problému s tím, že jsem udělala moc velký písmena a nevešlo se na pásku číslo teda )
Tak co myslíte?

7 komentářů:

  1. já myslim, že ještě v tomhle roce odmaturovat nestihnu :DD

    OdpovědětVymazat
  2. padající listí maturitu jistí....jen aby se ten dort nezkazil do tý doby :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja myslim, ze dort je fajn a taky myslim, ze odmaturovat bude setsakramentskej problem :]]

    OdpovědětVymazat
  4. Ja myslim, ze oranzova je pekna, pismena mimo pasku dodavaji stinem na prostorovosti, a ze 95% maturantu odmaturuje .. jako vzdycky se proste najdou nejaci tri nestastnici, u kterych se spoji slabsi schopnost ucit se, nervozita, nestastne zvolene tema a neoblibenost u zkousejiciho v jednom dni... Ale vsak v zari se to da este opravit ne? :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja myslim, ze moj komentar to nepotrebuje :-))

    (btw v nasom rocniku odmaturovali vsetci :P )

    OdpovědětVymazat
  6. 4miira: indeed :D
    4Staon: dekuji ;)

    OdpovědětVymazat