sobota 4. září 2004

Autogramiáda SuperStar...

[zdržela jsem se kvůli fotkám ]
zapsáno 31.8.2004
Všude po našem městě jsou ty pitomý plakáty,co zvou na autogramiádu SuperStar...
asi po 30.shlédnutí jsem kapitulovala a rozhodla se tam jít [kámoščina druhá reakce (první byla že půjde se mnou byla: "chceš si plivnou na Juliána?" ]
V den D (nemám na mysli 6.6.1944) jsem do tašky shrábla (tu pušku jsem si nakonec nevzala )svůj šmírácký dalekohled,digitál,peněženku,mobil a kus toaleťáku (co kdybych se rozhodla,že chci Juliánův podpis )..
šestka nás vyplivla u zelené brány...nás a autobus juchajících fanynek ) po vypláznutí mastného vstupného na zelenou bránu (15 Kč,šmejdi ) jsem vyhopsala nahoru(kámoška se tam vyplazila,ale pššt )...zhora jsme sledovali ty davy ...udělala jsme pár fotek .Docela nás ale dostala sanitka,co tam jen tak mimochodem náhle vjela...ta byla pro ty fanynky a nebo pro soutěžící? no,celá akce by se dala popsat asi takto:fanynky hystericky ječely,bodyguardi sotva udrželi zábrany,Sámer se furt olizovala a falešně se culil,Julián čuměl jak vopice na banán a ostatní byli celkem v normálu...bohužel na ně přes ty davy nebylo moc vidět,takže mám na fotce akorát Sámera ze strany a Julian radši není ani vidět ....
mno,pak jsme se s kámoškou jeli na jejich zahrádku,kde sme poslouchali SuperStar mega show live a nějaká ta fota jsou zde :
to byste nevěřili, jak blbě se fotí,když člověk jenom zvedne foťák nad hlavu a spíš podle toho co slyší než toho co vidí,fotí
mno,tak tady jsou vyfocený ty davy
pak tady jsou ty "úžasný" soutěžící
tady se koukněte na Sámera
a na závěr jedna perlička ...UPOZORNĚNÍ:poslední fotka může způsobit vážné psychické a žaludeční obtíže!
takhle vypadám já,po absolvování autogramiády SuperStar a po tom,co na mě nepřetržitě posledních 5 minut kouřil oheň

5 komentářů:

  1. Ta posledna je najlepsia 8-D
    Kaslat na Juliana, Samera a ostatnych :P Ty vyzeras najlepsie ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě na tebe šel jen kouř z ohně? :-) a co se v něm pálilo? :-)) že by traFka? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Incik: zas tak vytlemená nejsem :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se tam možná vyplazila, ale ty´s taky měla jazyk na vestě:)
    Ta fotky ti vyšly docela dobře, na to jakým způsobem to bylo focený. :)

    OdpovědětVymazat