čtvrtek 2. září 2004

Zkratový výlet...

co dělám když mi rupne v bedně
Jelikož mě odpoledne opustili ,neměla jsem co dělat...
tak jsem se asi během 5 vteřin pro výlet ...
můj zkratový výlet probíhá asi takto:náhle jak se rozhodnu,v tom v čem jsem, s lahví pití,digitálem a kšiltovkou z dětských let , naskočím na kolo a jedu.....jedu,jedu,pak taky jedu a potom taky jedu a pak dojedu k Rábům(ne že bych se tam chtěla nechat hospitalizovat [v Rábech je ústav pro tělesně a dovíjak ještě postižené])...
pak dojedu pod Kuňku a vydrápu se do toho hroznýho krpálu....pak tak stojím nahoře,odpočívám a nechávám se cuchat větrem (jak romantické )...
a pak se pustim dolů....jedu strašně rychle( kde je konec mému vytuněnému kolu,na kterém byl tacháč )..vítr fučí,já se řítim dolů,zuby cvakaj,kolo se klepe jak před rozpadnutím ( takový pocit volnosti nepociťuju ani s Carefree ultra ...
no pak zase standartně zapomenu dole na prudkou zatáčku doleva(jelikož jet rovně,vyjela bych nevim kde )...takže dole následuje velká brzdička,přičemž mi obvykle nebezpečně podjede zadní kolo ...
nicméně pak jedu domů...ten zážitek z tý volný jízdy mě natolik uchvátil,že když už mi rupne,tak nikdy nelituju těch 12 kiláků,co je cesta tam a zpátky
doufám že si nemyslíte,že mi hrabe (i když,nemyslíte je dost nadnesený pojem ...já to stejně píšu spíš pro sebe )

4 komentáře:

  1. 12 kilakov je akoze vela? :-i
    Kurna, preco mi tu nemame poriadne kopce :-i... vlastne mame - Kolibu... lenze ja tam sam netrafim:cry: :-i

    OdpovědětVymazat
  2. 2Jimi: A myslíš, že mi máme? Jen tu Kuňku, ale to není žádnej krpál... :o)

    2ZuSka: Myslím si, že i kdybys se dalo rovně tak bys dojela, náhodou je to pěkná zkratka...

    OdpovědětVymazat
  3. Korchy: pokud máš kolo (kua :-/) tak to stačí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt, že nebydlím v Pce mi v tomle příspěvku dělá trochu bordel :-í :-))

    OdpovědětVymazat