středa 1. září 2004

Nákupy....

u (v/V?)ietnamských spoluobčanů
Tak jsem zas vyrazila na nákup bot...opět neúzpěšně...
poté,co jsem svou roztomilou nožku nacpala do bot číslo 41 a musela konstatovat,že mě tlačej,mě absolutně rozesmál prodejce,který mě horlivě přesvědčoval,že "ty boty se roztáhnou,že jsou kouzelný"
to mě dost dostalo,i když na toho borce,co sháněl adresu na VČELÍ MEDVÍDKY to fakt nemá ) (pro neiformované,V.M. byl jeden z názvů czpro,budiž mu země lehká)
stále mě ale dostává jejich prodejní taktika: zákaznice: kolik ta kabelka stojí?
prodejce: 450
zákaznice: jéžiši!
prodejce: 350!!

2 komentáře:

  1. Klasika :-)) Mati vzdy usmlouva siltovku z 250 na 150, tym ze povie: "A tento flak tam ma byt alebo je to len bonus?" :-)) (preto mam siltovky take flakate :-i )

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je se šikmokuků zeptat jestli maj povolení tam vůbec bejt. To byste se divili, kolik mám doma takhle ulovenejch triček :-)) (byly zadara, protože tam rákosníci byli pochopitelně na černo ;-) )

    OdpovědětVymazat