pátek 3. září 2004

Večer poté....

když je depka za dveřma zevnitř
Myslim že nikoho po přečtení předchozího příspěvku neudiví,když řeknu,že se cejtim zatraceně mizerně ....
tak sedim,poslouchám hudbu a snažim se s pomocí Míry trochu rozveselit...moc to nejde
navíc jsem dostala od tatínka kázání...samozřejmě kvůli kolu...nemůžu si pomoct,vždycky na něm úplně vidim,jak je mnou zklamanej...na konec kázání mě vždycky za něco pochválí...ale zní to stejně upřímně asi jako když já řeknu,že mám v pase 60 cm...
"nad mou hlavou černé mraky plují,
ptám se lidí,
proč se nemilují,
moje srdce,
smutné srdce....
nahý bosý chodím ulicemi,
lásku hledám jednu mezi všemi,
moje srdce,
smutné srdce....
(Jaromír Nohavica - Moje smutné srdce)
tahle písnička mi přijde nádherně uklidňující...ale to je věc názoru...
"Na prázdný polštář vedle sebe,
sněženky dal jsem místo tebe,
sněženky dal
na římsu přilétl bílý holub,
mě bylo líto že nejsme spolu,
tak jsem se přikryl a spal....
(Jaromír Nohavica - Sněženky)
kdo neznáte,víte co máte dělat...jsou to krásný písničky

nebojte se,jsem v depresi,ale léčím se

2 komentáře:

  1. Nesmutni, bude zase dobře, i když to tak teď možná moc nevypadá... Držím palce! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra depku nemam rad :-))) Vidis Miira ta nerozveseli a na mna hazis bobek :P :-))) Na mna by si sa aspon mohla nastvat, stale lepsie ako smutok :-))

    OdpovědětVymazat