neděle 5. září 2004

Táborová galerie...

nejhorší fotky co jsem našla
Zuzanka se při rozcvičce fláká KUK! dej s tim foťákem chvíli pokoj! takhle jsem měla "uklizeno" ve stanu...druhá půlka není naštěstí vidět lyžovat se dá i v létě (hřeben na tábory nevozim ) právě jsem uhm...dostala prase za úklid ve stanu (ten kluk s černejma vlasama předemnou v zeleným tričku je můj velectěný bratr ) se svým dílem...nikdo jinej nebyl schopnej udělat vlajku bitva husitů proti křižákům - moc jsem se s nějakým brněním nepárala a na závěr zas jedna perlička...bratr zmáčknul spoušť ve špatný chvíli
nicméně se mi kvůli týhle fotce kámoška doteď směje

3 komentáře:

  1. Pecný fotečky :))) joo, kde jsou ty časy, když jsem taky byl na táboře :)). taky jsme dělali vlajky. ovšem jsme byli rozděleni do skupin ala států. já byl členem mexika....tak jsme udělali mexickou vlajku s velkym kaktusem :))

    OdpovědětVymazat
  2. jsem zapomněla dát text:))
    However je užasný, jak dokáže někdo vypadat na fotkách tak znuděně:-)
    ale jinak moc hezká galerie

    OdpovědětVymazat