středa 1. září 2004

Tak to zas začalo...

všechno nové
První školní den na SŠ začal v pět ráno..(debilní předcházející se budík )
po probuzení ve správnou dobu jsem musela konstatovat,že 1.je zima jak v morně,
2.mi docela solidně přeskakuje hlas
no po jízdě na kole,kdy mi ruce málem přimrzli na řidítka,jsem dorazile ke škole...naštěstí tam byla kamarádka,jinak bych se ztratila..
mno,po uvítání prváků ve třídě jsme se přesunuli do tělocvičny na uvítání žáků do nového roku...
půl hodiny tam pan ředitel mek....teda mluvil ...ovšem uprostřed jeho projevu nějaký druhák (asi z tý nudy ) omdlel....
nakonec se ale bůh smiloval a ředitel nás rozpustil....
pak jsme se rozdělili na lidi co budou a nebudou mít zejtra prax...my co jo jsme šli do dílny..seznámili sme se s pravidly práce.. jako třeba: (hm,už si nic nepamatuju )
mezitím sme se všichni se všema seznámili (akorát už si pamatuju jenom jména spolužaček dvojčat,akorát nevim která je která )
no pak jsme si vyzvedli slušivé stejnokroje cukrářů (bílé kalhoty,tričko,boty,červeně proužkovaná zástěra a lodička)...
pak jsme byli konečně propuštěni(jak z vězení...i když ono..)
ani netušim,jak se mi podařilo dostat domů s tim obrovským pytlem oblečení na řidítkách

2 komentáře:

  1. Vsetko biele? ts ts ts :-) To je jak naschval, preco cukrari nenosia cervene hadry? :-))) btw: ak ta to potesi, tak ja som dnes vyrazil na bicykel okolo 8:30 a tu bola tiez pekna kosa :-))) a ja som mal len tricko bez rukavov a kratasy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, fuj, Jimi, to musel bejt pohled :-)))

    OdpovědětVymazat