čtvrtek 30. září 2004

Tak je nás o jednoho víc...

& co se mění
Ne,můj bratříček si nepořídil miminko,dokonce ani já jsem si nepořídila miminko ,to máme jenom nového člena domácnosti...pořídili jsme si podnájemníka
a co se jeho přítomností vlastně mění?
1.budu si muset rovnat boty (nemyslitelné )
2.nebudu moct flákat domovníma dveřma
3.už žádný dunění celý ulice během odpolední bez rodičovského dozoru...v překladu když přijdu domů,nebude první věco co udělám že zapnu pc a něco pořádně ohulim (stejně je to nádhera pozorovat ty lidi jak jdou po ulici a tak se otáčej,odkud se ten kravál ozývá )
Ovšééém s jeho přítomností by měla do našeho domu přijít Svoboda (jeho jméno abyste chápali )
to bude skvělá výmluva,až tatínkovi řeknu,že v našem domě je Svoboda ,takže sama rozhoduju,do kdy budu na pc
bude sice "ticho",ale zas by moh bejt klid...přece na sebe nebudem jako vždycky řvát,když dole je někdo cizí,že jo?

2 komentáře:

  1. A budes mu poskytovat nejake sluzby? :-i
    btw ukaz foto :-))

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, já jsem se lekla, že by k vám měl příjít Tomáš Svoboda, to by bylo fakt docela příšerný, s ním bych teda ani den nevydržela... ;-))
    nicméně dobrý, že ti z toho aspoň plynou nějaký výhody! :)

    OdpovědětVymazat