neděle 19. září 2004

On-linka má narozeniny...

my máme přání jediný...ať má rychlej net
L:tam chybí ještě jeden balón!!na zakrytí hlavy samozřejmě Z:ta má ale balóny,co?
L:nechcete někdo bodyguarda? Ne,takhle vražedně obvykle nevypadám Z:je asi velkej drsňák
L:moje nej kámoška se mnou Z:já s mou nej kámoškou
L:obvykle takhle vytlemená nejsem Z:Evidentně nečekala,že jí jako jeden z dárků dám ponožky co mi půjčila ke konci prázdnin
L:matce jsem jen těžko vysvětlovala výrok I go to Hollywood (to řekla moje sestra,když byla vožralá na sra*ky ) Z:moje dílko..nahoře jsou nej citáty našeho přátelství...o to psaný propiskou se zasloužil Miira..tvrdil že to nad tim zní jak kdyby byla už pod drnem
L:no comment Z:(je jako ona-taky má patnáctku na krku ) L:oslavenec maká a ona se válí...no to je drzost Z:někdo holt maká a někdo se fláká...stačí si to umět zařídit
L:komu to na sluníčku víc sluší? a ne že řeknete že jí Z:komu to na sluníčku víc sluší? a ne že řeknete že jí
THE END

2 komentáře:

  1. Najviac to slusi mne! :-))) a potom ji :-i :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se na to koukám jak se na to koukám, furt na těch fotkách vypadám stejně debilně...:)

    OdpovědětVymazat