pondělí 13. září 2004

Poněkud pyromanský víkend....

když se Zuzanka nudí
S heslem "kdo podpaluje,nezlobí" jsem do tašky k maskáčům,tričku,ponožkám a pár nezbytnostem hodila balíček a pár krabiček sirek ...
cesta proběhla celkem klidně,až na to že jsem se polila hnusnym gulášem,co jsem vezla na klíně (tohle kdyby viděla máma ) a až na to,že jsem zapomněla doma Flowerstick,takže jsme se pro něj vraceli ....
po doražení na místo jsme vyházeli věci z auta,já jsem se nastěhovala a vybalila(s jednou skromnou taškou to byla rychlovka )a nastala nuda...přišla řada na první krabičku (ne,cigaret ne )...
moje činnosti po zbytek dne: sekání třísek,střílení sirek,topení,střílení sirek,sekání třísek,topení,sirky,pak sirky,taky sirky,pak táboráček a pak mi došel denní příděl sirek
ráno po snídani jsem se,dostatečně ozbrojená ,vydala do lesa s kotlíkem na houby...fakt rostou
při zpáteční cestě jsem volala kámošce a ta mi pouštěla písničky (aspoň na něco se těch 30volnejch minut hodí )
tak postupně jsem prostřílela denní příděl sirek,připravila večerní táborák a sekala třísky...
bohužel večerní táboráček odepsal mou nejoblíbenější mikinu
OTÁZKA pro pozorné: Jakou má moje oblíbená mikina barvu?)
jak se zpívá v jedné lidovce,přičemž jsem trochu poupravila text: " hořelááá,vatra,hořeláá,pod ní panenka s-é-dě-lááá,ji-skřii-čkyy na ní padalýýýý,do mikiny díry dělalýýýý... " ...mno,mikina místy připomíná krajku
další den se naštěstí po poledni jelo domů....nakonec jsem to přežila
součet ztrát:
12 krabiček sirek
3 lehká seknutí do levého ukazováčku sekyrou
oblíbená mikina (ale co,to se zašije ....samo sice asi ne,ale někdo to zašije )
několik volných sms (hádejte,kdo za to může? )
část nervů (bylo tam jedno děvče,u kterého jsem velmi často pociťovala potřebu proplesknout jí sekyrkou [ne,že bych nebyla zvyklá,ale když se na mě taková vykotlaná kráva podívá s slovy: "to vypadá vždycky takhle hnusně? " tak mám chuť tu sekyrku fakt vytáhnout ]
součet nálezů:
dva super časáky o airsoftu (ne že by mě braly ty ženský v plavkách na obálce,ale díky těmto časáčkům jsem zjistila pár zajímavostí a taky konečně pochopila,o čem to v těch povídkách vlastně mluvěj )
dočasná (sirková ) rovnováha
pár hezkých sms v mobilu (za ty může kdo? )
ještě že už jsem doma .......

11 komentářů:

  1. Mikina je asi zlta :huh: alebo sa mylim? :-))
    Pri tomto som sa dost pobavil :-) Este ze je naokoli taka nuda ze som sem vobec isiel :-)))
    Dufam ze ta tie sirky nezruinovali ;-) Btw kolko je v jednej krabicke?

    OdpovědětVymazat
  2. Hoři louka, hoři les... Hoři kočka hoři pes... Pyromanko :]

    OdpovědětVymazat
  3. kdo asi může za ty SMS? :-í :))

    OdpovědětVymazat
  4. ty můůj kvíítku medovýý,tose nikdo nedovíí,ani jááá to pro jistotu nevíím :-í :))))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak správná odpověď na anketní otázku je určite žlutá:).

    OdpovědětVymazat
  6. A co vlastně s těma sirkama? Doufám, že´s nestřílela jako já do vějšky sice jo, ale pak to na mě vždy spadlo, že...:) No, ale já jsem asi žádnou fyzickou újmu... možná tak akorát moje ego..:) To ti Katuška takhle pochválila tvůj zjev.. pardon vzhled? :))

    OdpovědětVymazat
  7. on-line kamoska:JÁ narozdíl od tebe,jsem profesionál ;-)) já si nepotřebuju při střílení sirek málem podpálit vlasy jako někdo ;-) ale zas máš víc štěstí než já,žes tenkrát nechytla :))
    ne-e,K. ne :))
    a odpověď je to samozřejmě správná ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem možná amatér, to přiznávám, ale amatér, kterej má štěstí..:)

    OdpovědětVymazat
  9. amatér se štěstím je to nejhorší co může bejt ;-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som tiez amater so stastim :-))
    Takze iste vies o com hovoris :-))))

    OdpovědětVymazat
  11. Amatér neamatér, hlavně, že je sranda :)

    OdpovědětVymazat