pátek 3. září 2004

Nejdebilnější den mýho života....

když se všechno,slovy všechno, sype
Den začal celkem dobře...ranní ( a zároveň poslední ) jízda na kole byla sice poněkud chladná,nicméně hezká...
po doražení ke škole jsme zjistila,že nemám klíče od zámku...v tý chvíli mi volala máma,že našla moje klíče doma,jestli je chci přivýzt...
já jsem ale musela jít do dílny,jinak bych přišla pozdě na praxi...takže jsem tam musela nechat kolo stát nezamčený u plotu...
tak jsem na poslední chvíli zběsile utíkala,honem na sebe hodila úbor a stihla to...přičemž jsem ale všechno co šlo shodit shodila
bratr mi nakonec kolo zamkl,klíče přines a vše vypadalo v pohodě..
ale po skončení praxe mě hnusně překvapil fakt,že na místě kde stálo to kolo,byl jen přeštíplej zámek ....
tak jsem si sedla,brečela,nadávala a volala...přijel Ivoš,přijel policista,nafotil,jeli sme na stanici...stejnou jako předloni...zase jsem hlásila ztrátu červenýho kola na cihelně...a zase to bude k ho*nu......
no po hodině strávené na stanici jsme jeli do města,jelikož když nemám dopravní prostředek,budu muset jezdit do školy busem...tam mi sdělili,že pokud chci kupon k lítačce,musím mít potvrzení o studiu...blbý byrokrati
no pak jsem konečně dojela domů a pak byla chvíle klidu..nicméně večer jsem se při čištění nože pořádně řízla do dlaně...krve jak když se zabíjí prase...ale furt žiju...naštěstí nebo bohužel???

6 komentářů:

  1. Naštěstí, co bych bez tebe dělal?.... Musel bych si tě vymyslet :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je zjavne ze cervena farba pritahuje zlodejicky ;-)
    Btw: Ved krev je tiez cervena :-i Vlastne nie, anjeli a jednorozci maju striebornu krv :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo... Tak ono se krade i u nás, jaká to hanba... :(

    OdpovědětVymazat
  4. Slovy mého otce: "Když se to sere, tak se to sere se vším všudy" :-)) Ale je mi tě líto. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Když se něco ser- nedaří... tak se to holt sere všechno. :) jinak drsná příhoda. mně jeětě v tomhle státě nikdo nic neukradl. teda alespoň si na nic konkrétního nevzpomínám. no ono to třeba ještě přijde...

    OdpovědětVymazat