pondělí 27. září 2004

Nudnosti posledních dní...

co jsem dělala
Koukala jsem se na film,myslim jmenoval se nějak Přítel se studeným čumákem II.
Scéna co mě zaujala :
Pes právě vylezl z křoví,kde "obšťastnil" nějakou fenku...
došel ke svému páníčkovi,který si zrovna utíral botu od psího ho.....páníček se na něj tak podival a povídá : to je mi spravedlnost...ty sis vrznul a já mám hov*no
Vařila jsem (jak kdyby to byl nějakej zázrak ) akorát to tak nějak nešlo podle představ...
[16:40] ZuSka> ja varim :)) [16:41] [SK][DSL]Queez> Takto pozde v noci? :D [16:41] [SK][DSL]Queez> A jo, ty sa stale drzis toho ze nejes po 17tej hodine? [16:41] ZuSka> pozde...spis de vo to ze asi otravim celou rodinu :))) [16:42] ZuSka> krome toho zmetka..ten srabacky odjel na kolej :-i [16:42] [SK][DSL]Queez> varis houby? :-)) [16:42] [SK][DSL]Queez> A na kole? :-) [16:42] ZuSka> ne,ale delam vafle...akorat ten recept je nejakej divnej,ze se tam nepouzijou suroviny co byly v rozpisu..a navic se podelala vaha,tak jsem to odhadovala :D [16:42] ZuSka> ne,kolo tu nechal O:-)) [16:42] [SK][DSL]Queez> :D [16:43] [SK][DSL]Queez> Aspon nieco :-) Skoda ze na kolo neni poco :-) [16:43] ZuSka> jak Werich : primerene,primerene :)) [16:45] [SK][DSL]Queez> Myslis ze to tak aj nakyne? :-) [16:46] ZuSka> [SK][DSL]Queez to nastesti nema kynout :)) [16:46] [SK][DSL]Queez> Vafle sa ale maju robit na takom tom onom :-) [16:46] [SK][DSL]Queez> aby to malo stvorcovy vzor :-) [16:46] ZuSka> na vaflovaci?:)) [16:46] [SK][DSL]Queez> to bude ono :D [16:48] [SK][DSL]Queez> A cesto je tam ake? Ako na palacinky? [16:49] ZuSka> no,na tyhle ma bejt takovy tuzsi..a me to navic prislo moc ridky,takze hotova vafle bude mit pevnost pneumatiky :D [16:49] [SK][DSL]Queez> :DD [16:49] [SK][DSL]Queez> smazis gumu? [16:49] ZuSka> nahodou to docela voni..otazka je jestli to bude k jidlu :)) [16:50] ZuSka> kdyztak bude par dlazdicek na predelani kuchyne :D [16:50] [SK][DSL]Queez> prinajhorsom k tomu pridas rucku a mas tenisovu raketu :D [16:50] [SK][DSL]Queez> a nebo tak :-) [16:51] ZuSka> prave jsem to ochutnala...sbohem,kvizi :)) [16:51] [SK][DSL]Queez> sejdeme se v nebi? :D [16:51] [SK][DSL]Queez> ci skor v pekle? :-)) [16:51] ZuSka> ne,tebe do nebe nepustejj :)) [16:51] ZuSka> ale me jo :P :) [16:51] ZuSka> :)) [16:51] [SK][DSL]Queez> by som si nebol tak isty :-i :D [16:52] [SK][DSL]Queez> Ale myslim ze pokial ti to nezlomilo zuby, tak je to allright :-) [16:52] ZuSka> uch..doufam ze mame dost toaletaku :D [16:52] [SK][DSL]Queez> :DD [16:53] [SK][DSL]Queez> ste traja a bude fronta na hajzlik :-)) [16:54] ZuSka> mame dva zachody :)) [16:54] [SK][DSL]Queez> aspon ze tak :-) [16:54] ZuSka> nebo budu muset poridit ten lek,jak ma slogan: vecer chutna,rano pomaha :D [16:54] [SK][DSL]Queez> regulax :D [16:54] ZuSka> covece tady s tou placickou mlatim o hranu stolu a ona se nechce zlomit :DD [16:55] [SK][DSL]Queez> To budes predavat vafle so sloganom: Vecer je snite a v noci se vzbudite :-) [16:55] [SK][DSL]Queez> :DD [16:55] [SK][DSL]Queez> ty voe to predaj na nove Dvojicky do New Yorku :D [16:56] [SK][DSL]Queez> Novy stavebny material :-)) A daj pozor aby sa ti nezlomil stol :-) [16:57] ZuSka> to budu na talir porcovat cirgularkou :D [16:58] [SK][DSL]Queez> Jak porcovat? Kazdemu das jednu vaflu a nech si to rozkouse :-) [16:58] [SK][DSL]Queez> a mas javorovy sirup? :-)) [16:59] ZuSka> no tam bude problem s tim rozkousanim :))
nakonec to máma jedla...akorát ten komentář "no,chuť to má...škoda že v tom zůstávaj zuby"
Mluvila jsem s otcem (zázrak )
jdu si takhle kuchyní a táta na mě : "co to máš vůbec na tom tričku?"
"nevim,přečti to"
"Naubady iz zo grajzy lajk mí" (nobody is so crazy like me,abyste chápali )
nic víc zajímavýho,co by se dalo zveřejnit , se nedělo

6 komentářů:

  1. Máš pravdu, jór fadrz ingliš is krejzy :]]

    OdpovědětVymazat
  2. Co za magora je ten Queez? Poznam ho? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. To byl velmi záživný rozhovor, akorát jsem si málem vylámala zuby, když mi ve spánku spadla hlava na klávesnici:-)), nicméně hlavně, že se bavíš...;)

    OdpovědětVymazat
  4. mrtvá on-linka,dobrá on-linka...
    pomstim se,jen se neboj :-i
    ovšem pokud mě při příštím shazování z kola nestihneš chytit :D

    OdpovědětVymazat
  5. jak se tam hergot dostalo to "ne" ?:))

    OdpovědětVymazat
  6. Aj tak si myslim ze velka cast nezazivnosti bola sposobena Kvizakom :-i

    OdpovědětVymazat