sobota 18. září 2004

Maminka musí mít vždy pravdu...

aneb jak jsem zas jednou po čase pracovala
už jen fakt,že jsem musela v sobotu vstávat v sedum ráno ,mi přišel padlej na hlavu
I když jsem jaksi ráno nemohla skoro dejchat a měla teplotu,maminka mě nahnala do auta,že prostě MUSIM taky někdy něco dělat
ovšem první věta,co mi děda po doražení na "zahrádku" řek,byla :"pročs nezůstala doma když vypadáš takhle??" ,maminko!
no...mám radu pro všechny lidi: Až po vás vlastní matka bude chtít,abyste s horečkou,strašnou rýmou a kašlem v mrazu hrabali jabka,pošlete jí někam!!
no já si tam tak stojim,klepu se zimou a přijde ke mě děda a povídá:"člověče holka,ty seš nějaká vyzáblá!"
a pak přebírám brambory...přebírám,přebírám a přebírám...a pak je oběd...
u něj jsem nádherně naštvala tatínka,jelikož jsem vzala králičí hlavu,nasadila jí obě části spodní čelisti a začla mu jí cvakat u talíře
pak jsem vykládala ten vtip,co mi poslal Jimi (dík ) /Otec so synom sa prechádzajú po obchode a chlapec zbadá stojan s kondómami. Ukáže na trojité balenie a pýta sa otca: - Tati, na čo sú tieto? - Tie sú pre stredoškolákov. Jeden na piatok, jeden na sobotu a jeden na nedeľu. Chlapec potom ukáže na balenie so šiestimi kondómami: - A na čo sú tieto? - Tie sú pre vysokoškolákov. Dva na piatok, dva na sobotu a dva na nedeľu. - A pre koho sú tieto? - pýta sa chlapec a ukazuje na balenie s dvanástimi kusmi. - Tie sú pre ženatých mužov. - povzdychne si otec - Jeden na január, jeden na február.../ rodiče se smáli,máma se tak zamyslela a povídá:"ten jeden na měsíc je moc!"
pak jsem s dědou hledala bedny a brambory v kůlně...to je taková ta stavba,co je po střechu narvaná všelijakejma krámama kromě takových uzoučkých uliček...tak tam tak chodim a vždycky se chytám takovýho pytle,abych neupadla...stačilo si an ten pytel posvítit a už jsem chodila bez držení... nápis Silná žíravina mě to naučil
a pak takhle nesu bednu ve výšce hlavy,aby se protáhle uličkou...dojdu ke dveřím,tlačim do nich bednu a jdu za ní..akorát bedna se tam zašprajcovala a já jsem pokračovala v cestě
takže nyní veřejěn přiznávám: teď už jsem stoprocentně praštěná!
mimochodem věřili byste,že balzám na rty může absolutně změnit skupenství? tak si jdu do auta pro balzám,otevřu ho a najednou mám plnou dlaň (to mi trochu připomnělo dobu,kdy jsem měla předpatný Top dívky byla tam jedna povídka,kde bylo : a najednou mám plnou dlaň..z milování asi nic nebude ..no nicméně od jistý chvíle mi tyhle časáky určený pro holky,co maj Sámera za boha,můžou... ale to až moc uhejbám
no pak dlouho nic záživnýho a jedem domů...objížďkou..jedeme po silnici rovně a pak máme zatáčet prudce doleva...maminka nicméně pokračovala dál v cestě...pak na to prudce dupla...zatímco jsem si upravovala fasádu zpět do normálu,jelikož pásy zadních sedadel jsou skříplý pod sedadlem,máma se zatim otočila a najela na silnici...
tatínek se ptá: co to mělo bejt?
maminka odpovídá:coby,jela jsem za tim klukem na kole..
tatínek na to:ještě že tam nejel někdo na kajaku!
pak jsem konečně doma a blahořečím všemu,co mě zachránilo

2 komentáře:

  1. Ta kralicia hlava musela byt fakt cool :-)))
    Jeden na mesic je moc? 8-D :DDD Nejake detaily ti zname nie su? :-i
    A nehovor mi ze si zase chora a nejdes do skoly :P :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ti vždycky říkala, že jseš praštěná, ale ty's mi nikdy nevěřila O:-í

    OdpovědětVymazat