čtvrtek 9. prosince 2004

Co dělám když se pekelně nudim...

aneb i pyromani se těší na Vánoce
6.12.2004, někdy kolem 19:30 Ve chvíli,kdy jsem se zrovna nudila a psychicky se připravovala na učení (ze kterýho stejně sešlo ) mě tak náhle napadlo,že ještě pořád nemám adventní kalendář
ano,čekáte správně,okamžitě mě napadla totální kravina No a jelikož u mě není od nápadu k realizaci daleko(teda pokud nejde o úklid ),pustila jsem se do toho výsledek vypadá takto

Prodavačka v krámě na mě sice zírala trochu divně - v košíku jsem měla tvrdou půlku chleba (svačinka pro tatínka ),tři zapalovače a 30 krabiček sirek každopádně si neodpustila poznámku,jestli bude nějakej vohňovej den či co,nacož jsem musela reagovat že ne,ale něco určitě chytne ale i tak už se děsně těšim na štědrej den

7 komentářů:

  1. Jééé :D už vim, co ti koupim k Vánocům :))))

    OdpovědětVymazat
  2. A ako odpocitavas jednotlive dni? Tak ze kazdu hodinu vypalis 2 sirky? (50 v krabicke - 24 hodin - 2 sirky na hodinu :-i)

    btw na kraviny leniva teda fakt nie si :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 4Incik: karton sirek? :D
    4Jimi: tsss :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti k vánocům koupim barel nějaké silně těkavé hořlaviny... jenom nevím, jestli ji seženu v červené barvě... ;]

    OdpovědětVymazat
  5. teď by mě akorát zajímalo, jak využiješ ty zapalovače... :-)
    btw. Jimi: myslíš, že kvůli tomu, aby vyškrtla dvě sirky, bude vstávat každou hodinu? ;-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ale teď si mě pořádně naštvala....

    OdpovědětVymazat
  7. Miira: Snad postaci cerveny lieh :-) hori dobre aj pri nizkych teplotach ;-)

    OdpovědětVymazat