úterý 7. prosince 2004

Nejlíp si ve škole člověk pokecá...

....s matikářem
6.12.2004 , tak 11:20
Zrovna jsme počítali cosi_co_mě_totálně_nebaví učitel napsal na tabuli zadání dalšího příkladu,řekl,ať ho počítáme a stoupnul si k naší lavici... tak jsem tak střídavě blbě zírala na příklad a na učitele a on si toho všimnul: "Máte to už? "
"Nóó,né.Dyž já pančeli nevim co s tim "
"Ale víte,tak se tady nedělejte. "
"Jéžiš já se tady nedělám! "
"No to by tak ještě scházelo "
No jo,boduje (moji písemku obodoval až moc dobře,mám dvojku )
"Tak a teď si ještě namátkově zkontroluju tak dva sešity,jeslti jste si dělali zápisky "
"Zkontrolujte si ty moje zápisky "
"Ne,vy jste si je dělala "
"Ale pančeli to není fér...když si je dělám tak mi je nezkontrolujete a když na to kašlu tak jo "
Kdyže to máme další matiku?

7 komentářů:

  1. Náš matikář byl naprostý postrach, ještě dnes se mi o něm zdají hororové sny...
    Sice měl taky pořád vtipné hlášky a poznámky, sranda byla, to jo, ale pár let mi ubral... a já na něj mám pořád zanevříno

    OdpovědětVymazat
  2. Náš matikář nikdy nebyl postrach, ale vtipné hlášky a poznámky měl + jako bonus pěkný zadek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se nedelas doma, ani na matike... kedy to robis? :-i

    Btw nas matikar (jeden z mnohych) nam na hodine pravdepodobnosti a statistiky vysvetloval princip umeleho oplodnovania a vyber pohlavia dietata ;-)
    a jedna matikarka na strednej mala raz zlomeny zub a to bola desna p*del :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. no,momentálně nikdy :D zeptej se... no,radši nikoho :DDDD

    OdpovědětVymazat
  5. no, tak to je asi pohodovější, než Pl., co? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si s naší matikářkou taky docela pokecám... hlavně o tom, že bych měl chodit včas :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo matikáři sou fajn: My sme si s tím naším (ze střední) pěkně pokecali v hospě (po rozdání maturitních vysvég) -> nakonec z něj vypadlo, že strašně miluje StarTrek a Stargate - takže co dodat -> prostě super týpek :)))

    OdpovědětVymazat