pondělí 6. prosince 2004

Jak se uplatňují...

poznatky z praxe
Jelikož si ze školy pamatuju obvykle jen dvě věci,a to hlášky všeho typu a poznatky z praxe ,rozhodla jsem se,že svůj poslední poznatek týkající se výroby karamelu vyzkouším doma
všechno jsem si sehnala a pustila se do výroby no,karamel mám,ale myslim že jediný co už se s tim hrncem dá udělat je zakopat ho v lese
(najetím na obrázek se vám zobrazí můj mírně dementní komentář ) karamel s trochou smetany ;) tady jsem se sanžila vyfotit tu malbu,co to vytvořilo rychlým schladnutím...nejlepší fotku samozřejmě karta rozsekala na kousky ,tak aspoň toto :
no,ta lžíce už je myslim taky vodepsaná :))

3 komentáře:

  1. To ale vyjde hodne draho... ked po kazdej vyrobe musis zakopat hrniec a este aj lyzicu :-i
    Podla mna by to slo vycistit... ked nicim inym tak kyselinou chlorovodikovou :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. ten karamel na smetaně vypadá s trochou fantazie jako banán s obličejem 8-)(prosím žádné dvojsmysly za tím nehledejte O:-) )

    OdpovědětVymazat
  3. 2Jimi: Ehm tak tou kyselinou bys vyčistil ten hrnec doslova -> ale pak už by to vlastně ani hrnec nebyl... :-í

    OdpovědětVymazat