neděle 12. prosince 2004

Dobrou chuť

o tom,jak se může nevinný nedělní oběd změnit v peklo
Nedělní obed,nic zvláštního
začla jsem servírovat druhý jídlo...na houskovým knedlíku a uzeným nevidim nic závadnýho,jenom ta omáčka mě už svou ( fialovou ) barvou docela vyděsila .... ano,prozřetelně jsem se oné Švestkovici ( nějaká specialita,matka to vařila poprvé - prej na tom vyrostla - upřímně ji lituju )vyhla tím,že jsem si dala ty knedlíky s masem suchý
momentálně vím,že to byla největší trefa za celej tejden
bratřík obdržel svou porci, nedůvěřivě k tomu čuchnul a ptal se co to má bejt ano,po odpovědi to i stejně nedůvěřivě ochutnal...jeho následující výraz bych řekněme nazvala "Před poblitím"
pak si všim mýho talíře a hlasem,jako kdyby se měl každou chvíli rozbrečet se ptal:
"Jaktože to nemá taky politý ...a vůbec,polej jí to taky " se slovy:"víš já vomáčky nemůžu ,já...držim dietu " jsem vlastním tělem bránila talíř,aby máma nevyužila chvilky nepozornosti
"dyž vono to je....hnusný " "hele mami teď bych ho tou naběračkou přetáhla "
maminka se zapojila : "Hele nekecej a žer "
"ale já...jsem byl hodnej "
jakožto škodolibost sama jsem se k němu naklonila a popřála jsem mu dobrou chuť teda ten jeho pohled by se dal nazvat skoro až ošklivym pak jsem to ale přecejen hrdinně ochutnala : "No,chutná to medově - ale já bych to spíš lila..."
bratřík mě doplnil : "do záchodu "zacož si vykoledoval další káravej pohled
pak si řekl o skleničku vody...máma mu jí mírně nedůvěřivě dala a čekala co se bude dít ..bratřík zapojil mozek a tu skleničku vody použil k tomu,že si v ní ukrojený kousky masa omejval od omáčky no si to představte : jedna osoba u stolu spokojeně jí (já ),jedna osoba u stolu jí -tváří se zmučeně (otec),ale jí (podlejzák ),jedna osoba u stolu je absolutně zoufalá,máčí maso ve skleničce vody,dokola mumlá " já jsem byl hodnej " a tváří se že to každou chvíli vyhodí ..no a nakonec mamka - ta jedla absolutně bez emocí
Tak jsme dojedli ... ale jinak jsme celkem normální rodinka

5 komentářů:

  1. u nás se furt jí to samý.. takže tohle nehrozí.. (jen když mě matka nutí do vařený či dušený zeleniny :-é :-/) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Vidim ze Lenka zapojila noveho smajlika :D ":-é" :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně se divím tomu, že se tvá matka dožila produktivního věku... ;]

    OdpovědětVymazat
  4. Jimi: no když si ho tak přirovnal k tamtomu smailovy.. tady se mi to zrovna hodilo ;-D

    OdpovědětVymazat
  5. To bylo jídlo, alá kdo toho snese nejvíc, co?... A povídej, kdo vyhrál :o))

    OdpovědětVymazat