sobota 4. prosince 2004

Mikuláš

a pak že nejsem anděl
(Momentálně jsem časově mírně ve skluzu,proto blognutí začnu vždycky časovým údajem,abyste věděli kdy se tot ak událo )
3.12.2004,někdy dopoledne Jak už to tak každý rok bývá,přiblížil se Mikuláš,takže nastal čas na mou oblíbenou ulejvárnu .Moje matinka každý rok zařizuje Mikuláše do školky a prvních tříd školy,takže se zas šlo... Z celý skupiny jsem sice nikoho neznala,ale to bylo fuk... akorát jsem si proti nim připadala trochu přerostlá Úžasně mě pobavila jedna z těch holek ,co šla za čerta... u zrcadla si asi dvacet minut malovala obličej a nakonec prohlásila že je to hrozný a začla znova
Já jsem byla připravená během deseti minut No,byly nějaký rozmazlený co chvíli se knihovnou,kde sme se převlíkali,nesl výkřik " Ježiš já vypadám jak pako" no,na výkřik "Si připadám spíš jak hovado než jak Mikuláš!" jsme už reagovat musela ( "dokud si tak jen připadáš tak je to v pohodě ) no,před cestou jsme se vyfotili a vyrazili na cestu...

Ještě v areálu školy jsme potkali Jiřího.Po tom,co na mě tak divně vyvalil oči,pravil : " Ahoj! Hele ty se nemusíš ani za toho anděla maskovat,ty tak vypadáš pořád (podlejzák to abych zas o víkendu pekla ) Prošli jsme školku (to mi trochu připomíná zážitek z loňska..když jsme odcházeli ze školy,tak jsme si tam koupili svačiny...u školky jsme dojedli a pak že půjdem jako dovnitř...měla jsem ulepený ruce,tak jsem si v klídku,zatímco zbytek čekal v šatně,šla umejt ruce do umývárky...zrovna když jsem si tak pěkně libovala že jde všechno přesně podle plánu,všimla jsem si přes tu KOMPLETNĚ PROSKLENOU STĚNU do oddělení,že tam sedí na koberci asi dvacet dětí a všichni vyjeveně zíraj na anděla,co si meje ruce v JEJICH umejvárně ),první třídy a nějaká holka nás odchytla,ať jdem do tělocvičny,kde deváťáci hrajou nějakej zápas...úžasná byl už zmiňovaná čertice,která se po zjištění,že tam budou děváťáci,zeptala jestli není rozcuchaná předtim si tupírovala vlasy)
Už jen fakt že tam budou deváťáci věstil potíže...a taky že jo ...
před dveřma si tam vykuřovali nějaký pitomci a jeden,hned jak mě viděl,pravil :
"Jéé,anděl!"
reagovala jsem : "Jéé,debil!" a šla jsem dál (se tady nebudu rozčilovat ) nakonec sme tam vůbec neměli jít Kdyby Jimi slyšel,co jsem pak v knihovně říkala,hned by měl námět na další blognutí o neslušnosti dnešní mládeže
áá,nejlepší přišlo ve finiši do knihovny za náma dorazila školní stážistka a jako myslela,že nás tam bude hlídat já jsem si tam tak sedla zádama k ní a začla jsem pít a ona začla něco říkat... vzápětí na mě úplně zařvala,že se mnou mluví tak ať na ní laskavě koukám v klídku jsem se otočila,pokrčila jsem rameny ,zas jsem se otočila a pila jsem dál
slečna rozzuřeně vydechla a mám pocit že po mně chtěla skočit
no,neskočila,jelikož jsem se zvedla a začla jsem skupince sdělovat,ať si pospíšej,že spěchám (domů )
když jim došlo,že tam s nima ty dvě hoďky co chtěli ať tam s nima jsem,nepočkám,začli trochu naštvaně sklízet ( docela smůůla ) no,vyšla jsem a milá stážistka mě pronásledovala z dotazem,kam tak rychle zmizel zbytek skupiny...no řekla jsem že,šli k autu...ano,následoval rozkaz navrátit se do výuky..." tak to naschle" a vymázla jsem už už jsem v půlce naší ulice čekala že mě dojede v autě,stáhne vokýnko a seřve mě a vono fakt jo zastavila,stáhla okýnko,já jsem už už něco říkala,ale z ní nakonec vypadlo jestli nechci někam odvýst...sakra
no,večer mě Jana táhne do tanečních,v sobotu bude ta mega_perníčková_akce a v neděli je druhá etapa Mikuláše...no uvidím jak to půjde

3 komentáře:

  1. Ty se nam nejak kazis :-i
    Vulgarizmy v satni, pernik :-i
    Po kolko predavas? 8-D :-))

    OdpovědětVymazat
  2. To "znělo", jako kdybys litovala, že tě neseřvala.. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. 2Jimi: Co jinýho než perník bys v Pcích čekal?... :))) ;-)

    OdpovědětVymazat