pondělí 6. prosince 2004

Tak jsem zas jednou...

zavítala do společnosti
3.11.2004,někdy k večeru
Áno,jak jsem v předchozím příspěvku říkala,Džejn mě vytáhla na prodlouženou nějaký její kámošky.... No,překvapivě slušně oděna ( ) jsem dorazila na smluvené místo,kde už Džejn tak 10 sekund čekala No,trochu mě vyšokovalo množství bývalých spolužaček,co se tam zjevilo zvlášť s tou poslední jsem vedla opravdu duchaplnej rozhovor "No čáááu,Bugys!! "[Bugyna je moje přezdívka,abyste chápali ] "No,nazdár " ()
"Co ty tady? "
"No já,du do tanečních..." "COŽE?? To jako do těch mejch??"
"Noo,do těch co budou teď " "Sakra! Hele Bugys,ne že se mi budeš smát " "To bych si nedovolila (),dyť mě znáš "
"No právě že znám "
Pak se radši rozloučila a odešla (no,stejně jsem se jí smála ) No,pak jsme se přesunuly dovnitř...tam jsem se seznámila s matkou oné kámošky a ta mi vzápětí vyrazila dech,když z tašky vytáhla obrovský brambůrky,načla je a začla se živit (odteď do tanečních jedině s kýblem popcornu ) No,pak tam nakráčeli taneční mistři a začlo se... Jana mi tam pořád dělala ostudu,jelikož se pořád strašně smála mejm komentářům všeho
fascinovalo mě jak třeba při tančení " Spartakiády" byl celej sál jednim směrem,jen jeden dva lidi byli jinak
došla jsem k závěru,že už bych se konečně taky mohla zapsat,tak příště,no
bylo to tam celkem fajn...navíc ve finiši,někdy kolem jedenáctý,když se mi podařilo přesvědčit Janu,že už bysme pomalu mohli,jsem na schodech uviděla spolužačku...na moje zbožné tiše vyslovené přání " Tak už se vod něj vodlep,ať tě můžu aspoň pozdravit " nereagovala,takže jí zdravim aspoň tady
No,pak ještě nakonec Janin otec,co pro nás měl přijet,nemoh nastartovat auto,takže jsme se v jedenáct v noci couraly po městě a čekaly a čekaly...no tak jsme vyrazily do Hypernovy za Ajsem...bohužel než jsme tam došli tak přijel Janin otec...no nic,ještě budu pokračovat
a btw. skleróza je mrcha,no a jelikož jsem si ještě na něco vzpomněla,provedla jsem v předchozím příspěvku menší update,tak mrkněte

1 komentář:

  1. to by mě zajímalo, kohopak jsi to tam potkala, ale tipovala bych to na Mácu.. ;-)

    OdpovědětVymazat