středa 1. prosince 2004

No co už mám...

s tim svym ksichtem dělat?
Jak už jistě víte,mám jisté problémy s tím,že prý se tvářim někdy až dementně()...tak jsem se ohlédla a všimla jsem si,že už se to táhne celou věčnost (asi jsem se s tim už narodila na porodním sále : "teda maminko,to vaše dítě se tváří jak dement " pomalu začínám mít pocit že se něco takovýho muselo stát )
Ohlédnu se znovu : no,výrok třídní " Tvař se trochu inteligentně" je už pomalu zralej na vytesání do kamene
za ním věrně následuje "Nebudu se koukat na tvůj nafrněnej ksicht" (to jsem tuším už taky zmiňovala,to mi řekla učitelka co u nás jednou suplovala )
za tím následuje už taktéž zmíněné "co vy se tak šklebíte? to vždycky když se řekne SEX tak se takhle šklebíte" a "nech si ty ksichty, na ty ti tady nikdo není zvědavej"
ano,jsou i další předevčírem k nám na dílnu vrazila prodavačka s cukrárny,podívala se na mě a tázala se mě,proč se tvářim tak mrtvolně (což nebyla pravda () chtěla bych vidět jak by se tvářila vona po 3 hodinách tupýho stání a dělání jednotvárný činnosti )
večer na to mi matka suše řekla,ať se nedivim,že mám s každym problémy ( s kym? ) když při rozhovoru dělám takový votrávený ksichty
rozhovor s kámoškou dopadl taky obdobně: "no hele já když sem tě poprvé viděla,tak jsem myslela že seš nějaká retardovaná,protože ses tvářila jak debil"
ááno,i dnes,při sáhodlouhé debatě s Ajsem o pc hrách,airsoftu a dcčku mi řek,že má dost často pocit že jsem sjetá (ne a ne ) a dosti často vypadám úplně mimo ( no ale když jsem mimo? )
nooo,ale dyť ona to vlastně ani není pravda kdykoli se dá v mém výrazu objevit aspoň trocha,dobře tak záblesk inteligentního výrazu

4 komentáře:

  1. no, tak já když jsem šťastně přicházela na svět, tak doktor říkal: "No to bude starosta!... A máte holčičku, maminko!" :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda netusim co porodnik alebo porodnicka hovoril/a ale ked sa na seba v odraze pozeram a som sam tak vyzeram celkom dobre, ale akonahle su okolo mna ostatni ludia a mam sa s kym porovnat uz je to horsie...
    :DDD
    Ale snazim sa tvarit trochu tajomne aby nikto nevedel ze na co myslim... aj tak to vsetci vedia a nemusia sa na mna ani pozriet :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadat sjeťe je dneska in... Někdo dává tvrdý prachy za extázi, někdo v sobě probouzí pěstitelské vlohy na travičku... :] A tyy to máš zadarmo, to je DAR :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. 2miira: Ehm takže kdyby ti nějaký cukrářka co vypadá úplně sjetě něco nabízela -> Jistě bys si hned koupil, co? No já teda nevim - spíš ne :)))
    2ZuSka: Možná to bude tím, že sem tě ještě neviděl "naživo" ale na tvým vzezření nevidím nic abnormálního :))

    OdpovědětVymazat