neděle 19. prosince 2004

Tak tentokrát...

jsem rozjela další stránku
Stránka vypadá nějak takhléééé :



...a je na adrese http://rozlucak.webz.cz
Stránka je ve formě skladiště fotek z rozlučáku naší třídy
nějaké ukázky jsou tu :

Zrovna něco zaujatě vykládám



-------------------------------
Já a můj harém...to jsme hezky sladěný,co?



-------------------------------
Jak kdybysme si z vok(n)a vypadli


-------------------------------
Jéééé,klobáska (au,už cejtim jak mě mlátí )


no,tak kdyby vás zajímal zbytek nebo moje (ne)umění zblízka tak tam koukněte

5 komentářů:

  1. Jaka klobaska? To je TERMINATOR On-Line2004 :-i aj ked Kristanna Loken (ci ako sa ta zenska v T3 volala) vyzerala kvapku lepsie :-i :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. 2 smutny pripominky:
    1) Design tvyho novyho webu
    2) Dle screenshotu pouzivas IE
    :[

    OdpovědětVymazat
  3. A hele, bratricek...jako vejce vejci. ...Akorat usi se vam krouti jinak:o)

    OdpovědětVymazat
  4. 4>>YoGuRt<<: jo,IE používám a nestydim se za to :)))
    ano,neumim to ;) snaha byla,alespoň trochu se mi to povedlo přiblížit mý původní představě...s tim že se to tobě/ostatním nelíbí nic nenadělám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ále není to tak hrozný na takového "odborníka" jako si ty :o)))

    OdpovědětVymazat