pátek 17. prosince 2004

Zima tady,zima tam...

čas na nový wallpaper a pár fotek k tomu
Včera ,když jsem se vracela od doktorky (chtěla mi vnutit antibiotika,ale jelikož jsem už přeantibiotikovaná,tak jsem dostala jen ibalgin...to se zas budu léčit tři tejdny ),bylo venku krásně ,mrzlo (teda to jaká mi byla zima už tak krásný nebylo ) a svítilo sluníčko... tak jsem se tak zastavila,chvíli jsem tak zírala na plot a pak jsem šla pro foťák



pak jsem ještě byla omrknout zahradu,jestli by se tam někde něco nevyskytlo...
ve vaně na chytání dešťový vody byl hezkej led,tak to jelo... akorát jsem tam jednu chvíli málem spadla po hlavě,jak jsem se naklonila


a nakonec ještě nějaká omrzlá kytička



----------------------------------
Pak jsem si připravila na focení na další den... ten "polotovar" vypadal nějak takhle :





vlastně pak všechny fotky (včetně wallpaperů) ,kde je břečťan ,jsou tohle
Wallpapery si můžete prohlídnout TADY ---------------------------------
mrzne mi v monitoru


Tak co?

6 komentářů:

  1. Akoze pekne to je, o tom potom, ale je mi dost zima uz tak a nie sa na zimu este pozerat :D to si nechaj na leto ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. koho by napadlo, že ten polotovar bude tak hezkej výrobek ;-)
    pokračuj.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně první dvě fotky jsou naprosto skvělý... a ta třetí je taky supr

    OdpovědětVymazat
  4. Mas moc hezky srovnany ikonky na plose. Pekne do ramecku:) Kdy ja mel naposled takhle uklizeno:o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten wallpaper se fakticky povedl... Krása :]

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt supr obrázky, ale plochu mám stejně hezčí :-í :o)))

    OdpovědětVymazat