pátek 10. prosince 2004

Jak zná můj tatínek...

svoje milé dítko
10.12.2004 , někdy k večeru
Poté,co jsem svému milovanému tatínkovi ZASE () zopakovala jednu skvěle morbidní hlášku z Bad boys 2,nevydržel to (tsss ) a vyletěl :
"Kdes ten film sehnala??? "
"Noo,půjčila jsem si ho od kamaráda :"
"COŽE???? Ty se kamarádíš s klukem ????" /ó bóže /
"To sis všim teda brzo ."
Tatínek se tak divně podíval a otočila se matku se slovy: "Jéžiš co budem dělat?? "
I maminka se zapojila : "Nechápu co s tim chceš jako dělat ...."
Po slovech "Leda můžeš najmou snipera a nechat ho odstřelit " jsem se bystře vzdálila ... ten údiv mého otce mě ale fakt rozesmál

5 komentářů:

  1. Jen aby jednou nenajmul snipera a neodstřelil tebe... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. no já přímo vidim ten vyděšenej výraz v obličeji.. ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tatinek se zapomnel v stredoveku? :-))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Staon: co byste bez své Zuzanky dělali? :-í :))
    4Lenka:tak to tě lituju,já jsem na něj radši zapomněla :D
    4Jimi:jj :)

    OdpovědětVymazat
  5. Heh - tak tohle je fakt husty... :))
    Ty ZuSko vis, ze vetsinu po svych rodicich dedis?... Nejveci sranda bude az se budes uplne stejne chovat ke svym detem :o))))

    OdpovědětVymazat