sobota 11. prosince 2004

Na dobrou noc

co se děje za zvěrstva u mě v pokoji před spaním
Jsou jen tři filmy,který uznávám :
Skála,Moulin rouge a Mrazík (Marfuška je můj vzor )
No a jelikož jsem tuhle večer neměla co poslouchat,při prohlížení šuplíku mi do oka padla kazeta Mrazík ... Jakožto správnej magor jsem zmiňovanou kazetu vrazila do rádia a nechala se (asi po pětisté_osumdesáté_osmé ) strhnout příběhem
Chvílema jsem se sice musela držet,abych nevyla s nima,ale to je jen malý bezvýznamný detail
"cestičkou půůůjdu stále vpřed,nevěstu si ..vyhledááááám .."
teda akorát ve chvíli,kdy tam zas po čase mizel dědula hříbeček,tak to znělo jak kdyby tam přejel náklaďák ..ale to asi ne,co?
no každopádně,když se začla Marfuška "topit" ,tak mi jí bylo tak líto že jsem to radši vypla ..ale ne,jen ten kazeťák dělal moc hluk
každopádně by mě zajímalo,jestli se daj zase dohromady...
jednou už to snad nevyjde,ne?

3 komentáře: