sobota 11. prosince 2004

Jak jsme pekli cukroví

aneb improvizace mojí matky jsou na provaz
Ó ano,jak jistě víte,blížej se Vánoce (novina,co? )...
bez ohledu na fakt,že tu mám binec jak v tanku (dnešní úklid moc nepomoh ),na dárky ještě nemám ani peníze a tak celkově nemám tu vánoční náladu,rozhodla se dneska máma,že se pustíme do cukroví... no a jelikož momentálně nemáme funkční troubu ( KRIZE!!! ),maminka skvěle zaimprovizovala v tom,že se domluvila se známou,že to cukroví jako upečem u ní doma... abysme ono pečení trochu urychlily ( to si zas myslela kravinu ) dostala jsem za úkol doma všechno uplácat a pak že to jen na plechách naším autem přemístíme k známý domů... s mírnou nechutí ( jsem to věděla )jsem se do toho teda pustila... ano,dokončila jsem,vyjely jsme...ano prosím,jak jsem čekala,plechy spadly na sebe a z mějch krásnej koleček zbylo ho..dně málo
no,za doprovodu naštvanýho mumlání jsem vynesla plechy z tím "kolečkovým sajrajtem" až do kýženýho šestýho patra...
(známý maj úžasný položení bytu - bydlej v šestým patře,což je vlastně půlka celýho baráku,když má 12 pater...takže teoreticky když Luboš pořádně ohulí hifinu /jak to dělá víc než často a rád / tak to musí bejt slyšet tak nějak rovnoměrně oběma směry )
Tam jsem se pustila do NOVÉ ( ) výroby koleček... mezitím jsem se (stejně jako po zbytek večera) solidně pobavila nad historkama z "chvilek mimo" (to takhle kámoš /kámošův kámoš/jááá - šel nalitej a....)
pak nám Luboš předved svou novou hifinku...krásná...uši mi zalejhaly,ale aspoň to slyšeli i v prvním patře
pak jsem pekla a pekla a pekla...u první dávky mě matka dorazila když to spálila...a minule mi s bratrem sežrala modelovací hmotu,no s nima se nedá žít
volnej čas jsem trávila poslechem hudby co Luboš pouštěl když se mi jedno cd docela zalíbilo (připomínalo to Horkýže slíže ) jsme se rozhodla že si ten název napíšu..hele,fixa .. hm,ale papír nikde
tak jsem si to napsala na ruku ...no,ve chvíli kdy jsem položila fixu se ke mě přiblížil Luboš s dotazem,jestli máme doma líh,ředidlo nebo něco podobnýho...
"no,asi jo,proč? "
"No já jen že sis to tam napsala lihovkou "
hups! ale zas to tam budu mít tak dlouho dokud se mi to nepodaří sehnat ....ale zas to byla ČERVENÁ lihovka,takže by to s tou červenou košlilí a bílou kravatou mohlo teoreticky docela ladit
kolem devátý,už totálně odrovnaný,jsme vyjeli domů... ano,část koleček se rozflákala po cestě (co jsem komu udělala? nebo neudělala? )
ale co,ty Vánoce jsou vlastně v podstatě dobrý

5 komentářů:

  1. Aspon vsetko robis podla receptu, moja mati sidi kde sa da :-))

    A opakovanie - matka mudrosti, za chvilu budes koleckova kralovna :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jimi ty ses borec:o))))
    ...ja si ty kolecka taky predstavuju vselijak:o)

    No ale samozrejme s Tebou Zusko soucitime:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvaru přeci nezáleží :-)
    Záleží na chuti

    OdpovědětVymazat
  4. 4Petroit: jak nám opakuje mistrová na praxi: "Ty by sis dal zákusek co vypadá jak hromada čehosi?? " :))

    OdpovědětVymazat