pátek 17. prosince 2004

Cukrárna "U vysmátého indiána"...

už má i plakát
14.12.2004 ,večer
Vzpomínáte,jak jsem kdysi dávno,už ani nevim kdy ,psala,že budeme na OKRu kreslit plakát zvoucí do naší imaginární cukrárny? No,tak konečně na to došlo Jelikož jsme všichni svorně na hodinu,kdy jsme toto měli vyrábět,zapomněli doma čtvrtku,dostali jsme to společně s plošným písmem za domácí úkol... ano,pustila jsem se do toho na poslední chvíli ten úplně první návrh vypadal takhle :



tak,je půl devátý a UŽ to mám překreslený :



teda já jsem se s tim patlala - je půl DESÁTÝ a já UŽ mám obrysy



ááno,půl jedenáctý a já už mám hotovej nápis,no hurá :


(asi už jsem byla z toho kreslení tak mrtvá,že se mi to nepodařilo vyfotit dobře )

ó áno,tak kolem jedenáctý jsem si tak kreslila u pc a kecala s Mírou a náhle mě přišla pozdravit maminka s tím,že mi to vyrve ze zdi (to už je nuda,mohla by vymyslet něco lepšího ) šla jsem se teda vykoupat...mamča mezitím zapadla na WC (hergot jsem nejdřív automaticky napsala WZ..už mi to nějak leze na mozek ),kde usnula
no,tak jsem se v klidu vykoupala a šla dál malovat...když jsem si tak hezky nakraslila toho indiána a vybarvila ho,z umytejch vlasů mi na to kápla voda - nic by se nedělo,kdybych to nekreslila vodou rozmejvatelnejma pastelkama
no,tak jsem to tak opravovala a opravovala,až jsem ten krásnej červenej stín kolem indiána absolutně zmršila (no,von zrovna tenhle indián taky za moc nestojí )


no,pak jsem vzbudila matku a šla jsem spát ano,kdybych se do pustila dřív a měla víc času,vypadalo by to líp...no nic,snad příště

7 komentářů:

  1. No vono to ani neni indian :-i

    Ale teda ked som videl ten povodny navrh (mas to tam pekne vygumovane :-i) tak som sa zhrozil, ale vytvorila si z toho nieco docela dobre :-)))
    Az budem mat firmu, najmem si ta na vyrobu loga ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. já myslim, že se ti to fakt povedlo...to MY když máme něco nakreslit...nepřej si to vidět...

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsme pozoroval ty návrhy, tak jsem se úplně zděsil, že to nebude červený... Naštěstí všechno dopadlo dobře :]]

    OdpovědětVymazat
  4. krásný, nápaditý, jednoduchý a stručný...
    moc hezký ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jimi: co? :-í btw. když jsem četla: až já budu mít fArmu.. to jsem si říkala: kurnik a jak myslí zas tohle..? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ale stále mi to spíše připomíná výkal než indiána... :-í :o))

    OdpovědětVymazat