sobota 18. prosince 2004

Tentokrát jsem s otcem probrala...

...svůj sexuální život
Takhle jsme se sešli v kuchyni... Maminka myla nádobí,otec oplachoval - matka umyla můj nůž (takovou tu dlouhou velmi ostrou věc ) a podala mi ji se slovy: "Na,dej si ji do toho prezervativu,co na to máš"
"Ale já nemám prezervativ...já přece žádnej nepotřebuju..."
a v náhlém ďábelském vnuknutí jsem dodala :"Mám přeci ANTIKONCEPCI "
Načež otec přesně podle očekávání vyvalil oči a vyděšeně na nás obě začal střídavě zírat "COŽE máš???? "
"No mám,no "
Načež začal kázat :
"Ty ve svym věku by ses měla zajímat o honění káči tajdle na dvoře a ne-" "No,tak se prostě zajímám o honění něčeho jinýho,no
normálka,ne?

8 komentářů:

  1. Škovi voči :D Co víc dodat? :))

    OdpovědětVymazat
  2. ale ne... to fakt? :DDD
    a honis kacu? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Nema to s tebou vubec lehky ten tvuj tata:o) Uplne mi ted naskakuje husi kuze pri pomysleni, ze treba jednou budu mit dceru.

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jarda: ani né tak dceru,jako TAKOVOU dceru,žejo? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Chudák taťka... :o))) Co jinýho k tomu dodat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pripomina mi to vztah otce a dcery z Americke krasy. A takovych je asi hodne. TAKOVYCH dcer a otcu. Mozna ze drtiva vetsina:o) Krome tech, kde je otec prisny krutas...a to bych byt nechtel, protoze si myslim ze holky vychovany pod tlakem pak nejsou nikdy stastny. Ze pak maji porad nejakej pocit viny a nedostatecnosti.
    Takze asi budu muset poslouchat, ze jsem nemoznej, protoze to proste k puberte patri:o) ..bohuzel:o)) Snad je to podminka k tomu, aby z tebe jednou byl normalni clovek:o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Takova normali rodinka :). Honeni kaci... Hmmm, po slovensky to vyzera dost agresivne :D

    OdpovědětVymazat