pondělí 20. prosince 2004

Není nad ulítlou,půlnoční a...

...ke všemu Vánoční básničku
Ráda bych před tím,než se pustíte do čtení,upozornila na fakt,že je půlnoc,bolí mě hlava,mám horečku a jsem blázen,takže si o mně prosím neudělejte nějakej špatnej obraz nebo tak
Vánoční
Vánočních svíček slabý svit, dopadá na sváteční tabuli. Všude kolem vládne klid, všichni maj plné papuly.( ) Za chvíle přijde ona chvíle, už napětím tu skoro lekám. Ta,kdy máma usměje se mile a já zjistím,zda dostanu co čekám. Zdali z balíčku vytáhnu zas ponožky, či disk,po kterém touhou hynu. Nebo budu valit oči na vložky, a všemu kolem dávat vinu? (poraďte mi jakkejkoli jinej rým na ponožky a já to přepíšu ) napsat mi to trvalo asi deset minut,takže prosím omluvte sníženou kvalitu zvuku...teda básničky (btw. jsem zas něco fotila,takže zítra - dneska budou fotky

6 komentářů:

  1. Tak treba rohozky, lenosky, hrusky...

    Nebo tri male zlute hrusky....
    z nichz jedne kouka z kapsy bagr.:o)Inu.

    OdpovědětVymazat
  2. stonožky? :-D
    no, ze mě básnický střevo nebude :-D (ale zase si dovedu představit, jak bys ta tu stonožku čumě.. teda koukala :-í)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdali z balíčku vytáhnu zas ponožky,
    do kterých ladně vklouznou moje nožky ;-)

    Ale vlozky su podla mna naprosto v pohode :-) Urcite si myslela tie do topanok, ze? :-i

    Urcite je to aspon take dobre ako moja najlepsia basnicka (na ktoru mimochodom stale cakam :D ) :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jako absolutní antitalent a nerozum na poezii můžu říct, že mi to nepřišlo nijak divný ba bych i skoro řekl, že to bylo pěkný :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vložky tam nech...krásně podtrhávají tvůj charakter :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. ja bych to tak taky nechal, sorry ze do toho vůbec kecám, ale už jsem napsal básniček hodně a hodně jich přečetl a zrovna takovýhle věci co autor většinou touží změnit, dělají tu básničku osobitou a právě něčím vyjímečnou pro ostatní, ať už to rozesměje nebo pobouří, je to tvoje dílo tak ho tak nech ;))

    OdpovědětVymazat