pondělí 20. prosince 2004

Víc digitálů...

..víc vyfotí
Tak zas jednou dorazila Lenička... no a jelikož maminka že školy dotáhla ještě jeden foťák,bylo o zábavu postaráno
co mě zas fotíš??



tsss,zas něco vyfotila a má z toho Vánoce



Nějaká sjetá



Celý ""



No,když jsem úspěšně přetáhla fotky,tak jsem zjistila,že buď foták nebo karta je už v pr...no,naštěstí jenom karta..
no,každopádně všechny fotky co nafotila Lenka byly v háji no,ty skvosty,kterejm se tam tlemila vlastně zmizely taky ještě před tím,než jsem kartu označila za definitivně rozbitou,jsem jí ještě jednou zkusila... výsledek stojí za to : takhle hezky roztrhaná fotka se foťáku ještě nepovedla
můžete si na ní několikrát prohlídnout ten druhej digitál,kus mýho mobilu,propisku ...



no,každopádně pak už obojí odmítlo kartu přečíst....
Tak a teď ještě Lenčiny dodatečné úlovky
zamilovaně zírám...na své pc



právě nejspíš vysvětluju,že Kazaa je shit



jak měsíček na hnůj



ztělesněná demence



ztělesněná inteligence



a na závěr něco extra
dvě videa,já tam mluvim (nelekněte se,Jimiho otec měl pravdu ) Videa uz nejsou z duvodu moji zoufale zavislosti na omezenem obsahu FTP na webzdarma k dispozici..:) první video...tam teprve Lenka začínala chápat co dělám
druhé video..."Jimi,řekni něco" "Bůůů"...NO COMMENT

8 komentářů:

  1. Huáááá! :D To je krásááá :)

    OdpovědětVymazat
  2. skoda ze tu je mati, inak by som si tie videa aj pustil, ale pockaj zajtra, co ti sem napisem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ještě, že na ty videa nemám dobrej program :-í :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jimiho otec mel pravdu? Ja teda myslim, ze tvuj hlas (nebo spis smich) byl (alespon v te chvilce nataceni) prijemnej.

    OdpovědětVymazat
  5. ZuSce: to fakt radši ne, dík :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jarda: No to vies, kde som ja, tam maju vsetci prijemny hlas :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fotka "ztělesněný inteligence" má něco do sebe... :o)))

    OdpovědětVymazat