neděle 6. února 2005

Cesta do Hořic....

hlavně nikoho neštvat
Tak zas po čase maminka rozhodla,že zajedeme do Hořic za babičkou a dědou... Bratr (pa-...ee hodný chlapec ) se z toho vyvlíknul ,takže jsme jeli jen ve třech... Proto jsem preventivně narazila na uši sluchátka...řeknu vám to je nádhera zpívat,když to neslyšim .Ovšem rodičům to až taková nádhera nepřišla - když jsem začla zpívat s Evanescence tak se mě maminka mírně starostlivě (otázka je jestli to nebyla spíš starost o její zdraví ) ptala jestli mi není blbě že tak vyju Nejdříve jsme jeli do Hradce...tam jsem na parkovišti strávila celou věčnost hledáním automatu,než jsem zjistila,že tam maj modrý a né šedý jako my,takže šedej tam nenajdu Tam jsme se ještě pak rozešli každej kam jsme potřebovali...docela mě pobavilo když nás táta potkal v podchodu tak vypadal že nás nezná (to mi trochu připomíná tu historku co máma pořád vykládá - Jak jednou šla ve městě,potkala tátu,kterej jí řek Dobrý den a šel dál ..pak ještě doma říkal že se mu zdála nějaká povědomá (hm...po víc jak 20ti letech manželství je mu povědomá ) Po přijetí na místo jsem nejprve prarodiče dostala,když jsem si sedla na gauč v kabátě a kulichu (oni sou možná zvyklý žít při 15°C,ale já ne )..no,když jsem byla donucená se svlíct tak jsem po jistý době obvyklých řečí začla a babičkou recitovat Vodníka (to umim úžasně procítěně "Ach nechoď,nechoď na jezero , zůstaň dnes doma moje dcero , měla jsem zlý té noci sen .....) Před obědem jsme ještě přáli babičce k svátku...ty kytky jsem si musela hned vyfotit ..při focení mě rozesmál děda,kterej mi prostě náhle tu růži vzal a chtěl s ní jít pryč ..(no to je drzost ) Ozdobná kapusta


ještě růže...tu jsem rovnou plácla na plochu


Po obědě jsem v rámci rodinné pohody () vyrazila radši za město na kopec Ta cesta to byla nádhera Na každym kroku jsem si v těch svejch botaskách div ústa nerozbila,sluníčko svítilo...



cesta do neznáma


u týhle fotky si nemůžu pomoct,jí pořád vidím na nějakým letáku zvoucím tam







That's all...pokud tam najdu ještě něco jinýho tak se to dřív nebo pozdějc (spíš pozdějc ) objeví na stránce Zbytek odpoledne jsem strávila,jak to říct , s mrtvým výrazem na gauči,protože na řeči o politice a přídavkách na děti,ve kterejch bylo nejmírnější nazvání svině pruhovaný, jsem fakt neměla Pak jsem ještě vytáhla propisku a dala jsem se do kreslení opravdu duchaplných obrázků

Před odjezdem,kdy už jsem měla fakt dost (mrtvej výraz a nálada pod bodem mrazu ) jsem dostala do náruče krabici a králíkem (živim samozřejmě! ) Taky jsem dostala instrukce,že ho mám nějak dostat do auta,protože otec nebyl s tím králíkem,co jsme dostali minule,moc spokojenej (možná proto že jsme mu o něm řekli až když byl králík ustájenej ) Přesněji řečeno králice (už vymejšlim nějaký pořádný jméno ) bude mít brzo králíčata,takže už se fakt těšim - to budou foteškýýýý Pak jsme se ještě zastavili v Globusu,u kterého jsem já radši zůsatala v autě a řešila jsem problémy světa s králicí (škoda že neodpovídala ) No,den si dovedu představit i líp,ale budiž

5 komentářů:

  1. Automat na co? Na kondomy? :huh: :-i

    Ty tiez musis mat vsetko :dry: Kluka, kralika :-i :-)) Ja chcem aspon jedno z toho :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. sa nudis ci co?? vidim ze pouzivas SKYPE .. tak mi posli svoje nick a mozme sa porozpravat o tvojich myslienkach :) ahooooooooooooj

    OdpovědětVymazat
  3. prvi krat som na tejto stranke ale to co tu pises ty je fakt uzasne... a verim ze mas o dalsieho stenara na viac :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ale musíš uznat, že Hořice jsou krásné město(....já to musím všude rozhlašovat, protože mi nic jeného nezbývá, když tu žiju)

    OdpovědětVymazat
  5. Hoj, nahodou sem narazil na tvuj clanek a docela si me potesila ze se moje rodne mesto tesi u tebe takove oblibe. Az budes priste na navsteve u babicky a budes se nudit tak se ozvy a muzem neco podniknout. Zatim sa maj krasne. Kdyztak moje icq 280-733-939

    OdpovědětVymazat