sobota 5. února 2005

O Incikovi a....

...Červené Karkulce podruhé
Ráno jsem začla v osm hodin,což bylo vzhledem k půl čtvrté,kdy jsem šla spát,zatraceně brzo Proto jsem nejdřív půl hodiny vstávala,přičemž se zdálo bezvýsledným,protože jsem v polospánku padla zpět do postele ...no,když se mi konečně podařilo vstát,byl nejvyšší čas se oblíct a vyrazit Incikovi naproti... V autobuse mě popadnul totální výtlem (né že by to nebylo normální )...nějaká ženská se na mě dokonce drze otočila (né že by to nebylo normální ),když jsem vyprskla smíchy .To už jsem se pozvolna dostávala do fáze hysterie ... S heslem Vždy včas jsem dorazila s 10ti minutovým (nebo víc?)zpožděním na autobusák,kde už čekal Incik (se ztratí ) Pořád ještě s hysterickým výtlemem jsem se k němu přiblížila zezadu ...(fakt že mezi náma byl ten klandr byl ošklivej,uznávám ) Ale Incik obešel a vyrazili jsme .... Za to mlčení v autobusu se můžu ospravedlnit faktem,že v autobusu vždycky mlčim (to bude možná důvod proč se vždycky Džejn tak těší na cestu busem ) V busu mě ještě překvapil fakt,že si Incik kromě mejch řečí,kterejma jsem se totálně ztrapnila,pamatoval i jak se skřípá jízdenka Cestu od autobusu k nám domů jsem se pracně držela,protože se mi pořád vybavovalo to jak jsme tam šli minule (připojím-li "....následoval jsem ji jako ocásek ..." tak mě udivuje proč jsem nevybuchla smíchy ) No,u nás doma jsme,značně překvapivě ,zasedli k pc (tentokrát bylo už zaplý,tak snad nějaký komentáře k době spouštění snad číst nebudu ) Tam jsem v rámci přerušení ticha pustila Pach krve,kterej jsem tak nějak proskákala k nejlepším scénám,přičemž jsem zbytek doplnila z toho co jsem si pamatovala (moc toho nebylo,ale Incik si SNAD nevšim ) Při jedné výpravě za účelem ulovení kočky jsem si na schodech všimla dortový krabice,co jsem tam den předtím položila,tak jsem jí vzala a vyrazila jsem "blahopřát" (no,to co jsem předvedla se ani blahopřáním nazvat nedá ) Po Nezvratným osudu (stejně jako Pach krve ) následovalo ještě (ehm,co vlastně? ) a pak byl oběd... Tam jsme se slezli skoro komplet,jen kočka a otec chyběli (i když ta kočka víc ) Bohužel jsem se před návštěvou nemohla tak přesně vyjádřit,když jsem bratrovi nadávala že mi zase žere modelovací hmotu Během oběda i po něm stihla matinka,kdykoliv jsem někam zmizela,vykecat Incikovi téměř i to co nevěděla Zatímco jsem dodělávala ovocnej dort,maminka pokračovala v bonzování všech mých hříchů Pak mu v rámci zahnání nudy dala zbytky mojí modelovací hmoty,co nestihl ten ehm..bratr sežrat Pejska jsem vyfotit nestihla (ale hezky mu padala hlava ),however sněhuláka už ano

Po obědě Incik projevil přání vidět díl parodující Titanic,o kterém jsem básnila v příspěvku o Futuramě...hledala jsem,hledala a hledala...Jeden jedinej díl jsem pořád přeskakovala,protože podle názvu mi přišlo že to není ono ...ano,poté,co jsem všechny co by to mohly bejt,prohlídla dvakrát,jsem zjistila že je to on Pak jsme ještě koukali na SGA,před kterou jsem se zas jednou předvedla,když jsem ukládala titulky (njn,každej nejsme ,jak to říct , chytrej - to mi připomíná že bych se pozvolna měla ve škole stavit pro vysvědčení ) Odpoledne jsem konečně dodělala ten ovocnej dort,tak jsem s kouskem vyrazila za bratrem (přece si Incika neotrávim ) No,přežil to,takže jsem dala kus i Incikovi (no,neměl výraz nějak jako zhnusenej,ale kdo ví,žejo ) Pak jsme ještě koukali na Den poté...ten jsem pro změnu neviděla já,takže komentoval Incik (ale ta scéna jak jim zmizel ten domeček se mi fakt líbila ) Pak už byl čas jít na bus,tak jsme šli... Na nádru jsme se rozloučili (nic nebude ) a Incik odjel domůůůů Tak ahoj příště Názor z druhé strany je tady (no,vzhledem k tomu,že v tom mám takovej binec,tak to není přesně jak to bylo za sebou ..ale vyjádřila jsem se téměř ke všemu ...)

3 komentáře:

  1. Tomu rikam romantika.
    Pisu ja nekdy neco jinyho nez to "zavidim" ? :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jardo, ono nic jinyho nez zavidet se neda ;-)
    Ja ci takyyy :'-(

    OdpovědětVymazat
  3. A to zas ne Jimi. Urcite se toho da mnohem a mnohem vic nez jen zavidet :o)

    OdpovědětVymazat