čtvrtek 24. února 2005

Kruh či Kruh?

toť otázka
Po čase,kdy jsem považovala Kruh (Americkou verzi),za nej horor,přišel čas na porovnání s verzí Japonskou Poté,co mi ji Incik laskavě zapůjčil (kuju ) jsem ji slavnostně vrazila do mechaniky,vrátila se do postele k předstírání že se léčim a oddala jsem se příběhu Ano,jak jinak,zvrhlo se to Na začátku,kdy se tam ty dvě kamarádky vykecávaj a pak jde ta druhá do ledničky to začlo .Protože jsem si předtím,když jsem se začla bát (haha) vzala kočku,ležela jsem v posteli a kočku jsem (značně proti její vůli ) držela v náruči....holka hlavu v ledničce,naskočila televize a ona sebou tak prudce škubla...na to já jsem se začla děsně smát,protože ten její pohyb víc než připomínal že si zavře hlavu do ledničky No a ta moje roztomilá kočička,jak se lekla mýho smíchu,vyskočila,zakousla se mi do ruky a zdrhla..to sem se lekla Něco podobného předvedla ještě asi půlhodiny poté,kdy jsem tak v klidu pozorovala,jak tam hrdinka hledá v pokoji oběti nějaký něco a jakožto správnej divák jsem konzumovala chipsy... Sedim,konzumuju,kočka se vedle mě ta rozběhla,na rameni se mi odrazila a pak mi za letu přetřela celej obličej bokem (tak trochu to připomínalo to zakončení útoku kocoura na Shreka v dvojce )...no,v celku by to nijak nevadilo,teda kdybych neměla zrovna otevřenou pusu a ta kočka nebyla dlouhosrstá...no budiž,dalo se to vykašlat Pak přišla ta kouzelná chvilka,kdy ona reportérka (kdo se má v těch čínskejch jménech vyznat? )koukala poprvé na kazetu a já jsem začla klátit hlavou sem a tam,protože jsem začla usínat (ano,opravdu děsivé ) ona tak koukala,já jsem tak začla zavírat oči,ona tak náhle dokoukala a jak ta kazeta na konci praskla,tak jsem se probrala a tak jsem se lekla,že to ani možný nebylo (obávám se že poprvé i naposledny za celej film ) Vzápětí mě dostala její hysterie po dokoukání " za týden UMŘU !!!" ,to byla fakt krása Kdybych se měla vyjádřit k tomu porovnávání (konečně,že ),tak mi přišel sice Japonskej Kruh takovej sušší,ovšem na konci mě dosti příjemně překvapil způsob kterým našli tu studnu a jak se do ní dostali (i když to jak tam hrdinku srazila ta opocená televize měl taky něco do sebe ) a celkově ten konec mě příjemně překvapil ..ovšem jinak se spíš přiklánim na stranu Americké verze ----------------- A když jsme u těch filmů tak ještě jedna malá recenze,na Eurotrip co jsem viděla tuhle (ve filmu sice dosti ošklivě ukazovali Blavu,o čemž si dyžtak můžete přečíst dole pod obsahem a obsazením filmu ) Film je o klukovi jménem Scott,kterej si psal s jednou němkou a díky jeho vyspělé němčině se celou dobu domníval,že je to chlap...ovšem protože jí na návrh schůzky,stále v domnění že si píše s chlapem,napsal "ať dá ruce od jeho genitálií " (zajímavý že když se potkali tak je tam víc než uvítal )holka samozřejmě urazila a on v té chvíli zjistil (jak jinak ) že ji zoufale miluje a musí ji vidět, tak sbalil kámoše,věci a vyrazili za ní do Berlína...typická dosti povedená teenage komedie,ale tahle měla totálně perfektní (jako každá co poslouchám často ) hlavní písničku.... "Scotty doesnt know that Fiona and me do it in my van every sunday..." (Lustra - Scotty Doesn't Know) ----------- A na závěr ještě vzkaz pro Rogera,autora komentáře No děs. ale aspoň se člověk poučí o myšlenkových pochodech další ženské. Jestli to čte i ten inik takje mi ho líto k příspěvku o mojí návštěvě Incika : Chlapče,obávám se že tě vůbec NIKDO nenutí,abys to četl (a btw. místo pro stupidní kecy je vyhrazený tam kde píšu já )

17 komentářů:

  1. nikdo nenutí.. aha :-í :D
    btw. Eurotrip je fakt good.. akorát jsem si myslela, že jak tam byl za toho papeže, tak ho pak jako na schvál nebude chtít ani vidět.. :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, mně se ta původní japonská verze líbí dalekový než ten nechutný americký remake ;] Ta japonská verze má daleko lepší "atmosféru" :]

    OdpovědětVymazat
  3. bubli, bubli, neni Kruh jako Kruh? :-. To natocili dalsi film s tym istym nametom alebo co? Nejak mi to unika :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Mno, jak známo, Američani filmy nedabují. A když dostali chuť na léty prověřenou klasiku ve svém rodném jazyce, natočili svou verzi :]

    OdpovědětVymazat
  5. To jest ze Kruh ma dajme tomu 20 rokov? 8-D Uz zacinam byt povrchny ako Amici, ked toto neviem :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Musim priznat ze jsem nevidela ani jedno ani druhe :) Ja horory nerada :)

    OdpovědětVymazat
  7. jako kritik to hodnotím dobře, ale musím se zastat toho kluka.

    OdpovědětVymazat
  8. 4Roger: no promin,ale moc to tak nevyznelo ;)
    mohl bys nejak priblizit PROC zastat?:) (protoze ja to moc nechapu :) )

    OdpovědětVymazat
  9. Čus lidi jestli máte někdo"Scotty doesnt know" v Mp3 tak mi to prosím pošlete na můj e-mail.díky!!!Film byl skvělej a ta písnička je ještě lepšííííí.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky já bych ráda text "Scotty doesn´t know", jestli ho někdo máte, prosím zašlete mi ho na mail. Film byl fakticky úžasnej!!!

    OdpovědětVymazat
  11. jooo a když uz u toho budete mužete tu pisnicku poslat i mě..prosím prosím:)

    OdpovědětVymazat
  12. Kruhjako horor se mi libil,ale vic 1-je to vetsi psycho!Horory miluju-strasne moc!!!

    OdpovědětVymazat
  13. je to velmi zajímaví horor chci aby ještě jednou jel v televizy chtela bych jsem se dozvědět zda je tento horor skutečny....jo ale ad jede ve ...20:00na NOVĚ ..ČT 1 ČT 2 NEBO NA PRYMĚ

    OdpovědětVymazat
  14. prosím máte někdo tu písničku Scotty doesnt know .... na mp3????? Mohli by ste mi ji poslat na email??????prosím prosím. Ten film je fakt super!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Prominte ze obtezuji,ale rad bych aby mi nekdo take poslal tu super pisen \"Scotty doesn\'t know\" moc dekuji...a taky musim rict ze filmek byl super :-) mozna taky pojedu na Vandersexxxx :o

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych vám to klidně poslal ale nevím vaše maily, protože mi to tam píše jakousi chybu...

    OdpovědětVymazat
  17. Čaues lidi, prosim vás, jestli někdo máte tu skvělou písničku ,,Scotty doesnt know\" z Eurotripu, tak mi jí prooosím pošlete na mail. Dík mooooooc

    OdpovědětVymazat