úterý 8. února 2005

I Gateři mají narozeniny...

deník jednoho ujetýho dortu
Někdy kolem 10 ledna Dneska jsem dostala onen geniální nápad zatím netuše kdy ho využiju jsem si zakreslila a schovala... 26.1.2005 Dneska mi došlo,co s ním udělám při extrémně (už to ale začíná bejt tradice ) nudné hodině OBN jsem rozkreslila "detailnějc"
26.1.2005,hodina OKRu Na dotaz jsem přednesla svůj nápad a vzápětí jsem jen ...no,poslouchala jak ze mě před celou třídou dělá učitelka debila (jak kdybych to nezvládla sama ) Imho jsem si to nepředstavovala moc jednoduše atd. atd. atd. 4.2.2005,hodina devátá... Poté,co jsem dorazila domů,jsem shledala nemilý fakt a to,že matinka se mi na vyplnění mé laskavé žádosti o korpus vykašlala,takže ho budeme muset udělat až teď...fakt že ke všemu nebyla zrovna nějaké chvályhodné činnosti nakloněna se taky nezdál moc pozitivní Tak jsem se zatím pustila do výroby barvy...to bylo něco ...po půlhodině byly jedinej výsledek moje až po zápěstí sprasený ruce a tmavě zelená barva Ovšem,v deset hodin se mi podařilo matinku dokopat k výrobě korpusu (pouze obrazně řečeno ) Korpus se dal teda péct a byl čas na udělání krému...(kde se asi stala chyba? ) Možná v tom,že jsem zjistila že půlku potřebnejch surovin nemáme,možná v tom,že jsem tam dala špatnej cukr,takže to znělo jak kdyby člověk jedl písek (né že bych zkoušela )a nebo možná v tom že nebylo daleko k půlnoci
No,každopádně po celé věčnosti,během které se ten cukru rozpouštěl,jsem si zatím stihla rozkreslit už v správné velikosti

,rozválet si všechny detaily a kusy modelovací hmoty a posunout čas na hodinách o víc jak hodinu A pak jsem jen čekala,čekala a čekala,až bude korpus ready k další přípravě...teda řeknu vám,ve dvě jsem myslela že usnu No,v 3:10 ráno jsem se pustila do finálního focení výrobku



vím,že to není vyloženě ono,ale snaha se cení /né že bych nějak neměla ráda kritiku,ale nejdřív sami něco podobnýho vyrobte a pak kafrejte / taky už jsem přemejšlela,že nechám ty fotky vyvolat a vrazim je učitelce,co mi to tak hanobila, ehm..pod nos

6 komentářů:

  1. Chevronu ma byt 9 :-i

    Btw vyvolej a strc :yes: :-i

    Takto obetaveho cloveka by som pri sebe chcel mat, nespat kvoli mojim narodeninam :-i Inciku, vaz si toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážim, Jimi :-) Abych řek pravdu, tak když jsem ten dort dostal, tak se mi nedostávalo slov, jak jsem byl dojatej :'-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda veda ta cukrarina - takovy plany. Dokonce perspektiva... Mozna by se mel pred zahajenim samotneho kuchteni udelat jeste maly papirovy model celeho dortu + jednoho vykrojeneho trojuhelnika a zkusit, jestli se to bude proporcne hodit ke stolu, na kterem se to bude slavnostne nakrojovat :o) ..To vas uci ve skole, nebo ses takova technicky zdatna sama od sebe? (ze by opet vlastni zpestreni povolani, ktere by se jinak mohlo zdati nudne?)

    OdpovědětVymazat
  4. ja chci taky takovej dortííík :D

    OdpovědětVymazat
  5. To by mě nenapadlo, jak je cukrářství umělecká činnost.

    OdpovědětVymazat