neděle 13. února 2005

Tak už i vysvědčení mám ...

(nejdýl trvalo dostan z bratra ten scan )
Tuhle ve čtvrtek to tuším bylo,jsem se po úspěšném vypracování domácího úkolu (řeknu vám,to byla hrůza ),vydala do školy za účelem vyzvednutí vysvědčení a jiných podlých aktivit Ráno jsem,značně překvapivě poté,co jsem šla spát v jednu v noci,zaspala,takže jsem do školy vyrazila až o půl desátý (ještě tak v osum jsem měla fakt hezkou věc...tak se vzbudim,podívám se doleva a od tý chvíle vidim jen dopředu ..nj,kdyby se můj osobní masér někde neflákal /nebo žádnýho nemám? / tak by bylo líp ) Ve škole jsem nejdřív zaskočila odevzdat domácák (pálenou,co jsem večer předtim pečlivě nastříkala a pak málem spálila ),vysmát se spolužákům () a pozdravit mistrovou úkol jsem odevzdala,mistrová překvapivě řekla že je to dobrý (),šla jsem se vykecávat s Džejn a celkově to byla krása ... Pak jsem zaskočila pro výzo... řeknu vám,na tu chvíli,kdy k nám do třídy vrazila třídní a vyžadovala po spolužákách,ať mi zatleskaj,že mám jediná z celýho učňáku vyznamenání,jen tak nezapomenu No,pak jsem se radši vydala domů...řeknu vám,u zastávky na mě přišla krize...já to celou dobu,co mrzne pokoušim,chodim po ledu,pořád se kloužu a pak když to nečekám,tak si tak nabiju hubu,že to není možný no,zvedla jsem se,ruku jsem se pokusila rozhejbat a pak jsem vyjela domů...teda řeknu vám,mě se ale ulevilo Tohle je onen osudnej papírek,kvůli kterýmu byl ve čtvrtletí takovej rachot,ban a takovejch řečí : No a tady už můj výpis (nakonec jsem to z jistých důvodů přepsala) Chv -- 1 Čjl -- 1 Aj -- 1 Obn -- 1 Zpv -- 1 Che -- 2 Mat -- 2 Prp -- 1 (aby ne,když se učíme používat ctrl+c a ctrl+v ) Eko -- 2 Ekol -- 2 Tev -- 2 (cituji :"Kdo maká,bude mít jedničku...kdo háže otrávený ksichty a ulejvá se,neprojde..." ) Tech -- 1 Sur -- 1 Okr -- 2 (učitelka není schopná ocenit moje geniální nápady typu Vysmátej indián,SG dort...) Ov -- 1 celkový prospěch: prospěla s vyznamenáním Tak,teď přijdu do školy a furt se se mnou nikdo nebude bavit

5 komentářů:

  1. Pche, lepsie vysledky ako ja :-(

    budes ma doucovat? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš jedničku z chování? Za to jak tam všem skáčeš po hlavě? Český školství se řítí do záhuby :]]]]]]]]

    OdpovědětVymazat
  3. teda já jsem podle toho komentáře k TV byla docela překvapená, že jsi dostala dvojku.. teda ne, že by ses nesnažila.. ale :-í :D

    OdpovědětVymazat
  4. Masér chtěl přijet, ale nějak se mu nedostávalo peněz :-) Šetří ... :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo setri ma za tri... nebo trilogii? :-i

    OdpovědětVymazat