pondělí 7. února 2005

Co mě dostalo...

večer i poránu
Včera večer jsme vedli na DC takovou drobnou debatu... docela jsem se pobavila (teda vyjma chvíle,kdy po tom,co jsem jednomu ehm odmítla dát link na svou fotku,vrazila punkerka link do topicu dvou hubů a začla rozesílat PM ),ale pak jsem byla zahnaná do postele... Když jsem ráno četla,o co jsem přišla,tak jsem nemohla Všem kteří nejsou takový magoři jako já a nerozumněj co tu tentokrát kecám se omlouvám a doufám že další příspěvky to napravěj Je to delší,ale rozhodně to stojí za přečtení ....tak jukněte sem

6 komentářů:

  1. Hehe, neni nad dobreho reklamneho partnera, diky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stacilo mi asi prvnich dvacet radku.
    Neni to skoda casu? Je to takovy smutny.
    PS:taky se musim priznat ze z Tveho dnesniho prispevku rozumim asi tak dvema slovum...vecer a poranu:o) pak to najednou zaboci nekam, kde je vstup jen pro zasvecene :o) ...davat link do topicu dvou hubu...to je jak nejaka pohadka:o)))))jako... o Jenickovi a Marence... (sorry, dnesni noc jsem nespal:o)Tak me napadaji takovy divny asociace)

    OdpovědětVymazat
  3. Nebo jako ze vlk se nazral a koza zustala cela...:o) Uz mlcim.

    OdpovědětVymazat
  4. punkerka dala adresu stranky,kterou jsem tomu klukovi odmitala dat,do nazvu "mistnosti" a zacla tu adresu rozesilat v Soukromych zpravach vsem uzivatelum :) takze jaksi veskera moje snaha byla ehm...v haji rekneme :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ne, to mi nemusis vysvetlovat. Myslim ze jsem rad ze to neznam. Mam takovej zvlastni pocit, kdyz si muzu cist neco, co zni tak zahadne a ... 'weird' :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Cauko ZuSka. Mas ozaj peknu stranku. Ako si ju spravila??? Ja doteraz neviem spravit WEB a ty si dievca a uz to vies :-( . Nauc ma to

    OdpovědětVymazat